Riječ je o novom elektroničkom načinu naplate voznih karata kojim ZET žeie stati na kraj švercanju i onemogućiti dijeljenje jedne SMS-om kupljene karte putem društvenih mreža
Zagrebački električni tramvaj od sljedećeg mjeseca testno uvodi novi model naplate prijevoza. Riječ je o novom elektroničkom načinu naplate voznih karata – M-prijevoz – kojim žele stati na kraj švercanju i onemogućiti dijeljenje jedne SMS-om kupljene karte putem društvenih mreža Facebook i Twitter, a na koju se onda vozi veći broj građana.
Po novome modelu, svaki će putnik dobiti vrijednosnu kartu sa svojom zaporkom (PIN-om). Pri slanju poruke više se neće upisivati „ZG“, već jedinstveni broj s vrijednosne karte.
“Nakon što se pošalje broj s kartice, korisnik će se za ulaska u vozilo i registrirati svojom karticom na postojećim uređajima. Kontrolor tako ubuduće više neće pregledavati mobitel, već PIN s vrijednosne karte”, kazao je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić za Večernji list.
Još nije definirano hoće li vrijednosna karta s PIN-om biti besplatna iako najvjerojatnije hoće, kao ni gdje će se moći preuzeti. Cijena prijevozne karte ostat će ista – 12 kuna na kiosku, 12 kuna putem SMS-a ili M-prijevoz i 15 kuna ako se karta kupi u tramvaju ili autobusu.
Novi model ne znači odmah i ukidanje kupnje karte putem SMS-a. Kako je kazao Jurić, kupovinu karata preko SMS-a će zadržati zbog ‘komfora putnika koji taj servis koriste odgovorno’ te zbog znatnog broja prodanih karata. Naime, mjesečno se putem SMS-a kupi više od 200 tisuća karata, što je ZET-u zarada od dva milijuna kuna. (vecernji.hr /zgm)