
Zbog improvizacija podvožnjak u Škorpikovoj i dalje poplavljulje
Riječ je o propalom pokušaj uštede, smatraju u zagrebačkom HSLS-u
Najnoviji slučaj „jezera“ u podvožnjaku Škorpikova – Aleja Bologne, naziv je konferencije za novinare koju će sutra u neposrednoj blizini podvožnjaka održati zagrebački HSLS.
Njegovi predstavnici ističu kako izgleda da je uz već uobičajene probleme Gradske uprave u organizacije prometa, Grad lani krenuo barem u pokušaj rješavanja problema podvožnjaka u Škorpikovoj, a na koji se ukazuje već cijelo desetljeće.
Nakon prošlogodišnje aktualizacije problema na sjednici Gradske skupštine što je zalsuga HSLS-ovog gradskog zastupnika Darka Klasić,Grad je odlučio reagirati. No HSLS-pvci smatraju kako je postalo je vidljivo da zahvat koji bi uspio riješiti problem podvožnjaka u Škorpikovoj trenutno preskup za Grad, pa se pribjeglo minimalnom ulaganju od cca 500.000 kn. Riječ je, smatraju HSLS-ovci, o pokušaju da se improviziranim rješenjem umanji problem do nekih boljih vremena. Naime, koordinacija koju je sazvao gradonačelnik Milan Bandić donijela je plan da se cijevi odvoda zamijene cijevima većeg profila u Škorpikovoj u dužini od 180 m, uz minimalne troškove i vjerojatno zbog hitnosti tijekom srpnja i kolovoza 2018. godine te se neće pokretati projekt izgradnje javnog kanala u Huzjanovoj, kao ni pumpnih stanica , već će se čekati učinci ovakvog improviziranog rješenja (tj. prve ozbiljne kiše).
»Nakon ovogodišnjeg opetovanog plavljenja pri većoj kiši vidljivo je da improvizacija rješenja „jezera“ u podvožnjaku Škorpikova – Aleja Bologne ponovno zatekla gradsku upravu i da funkcioniranje ovoga dijela grada kao i zapadnog ulaza u Grad Zagreb ovisi i dalje o vremenskoj prognozi. Ovakvo stihijsko odlučivanje gradonačelnika Bandića unatoč upozorenju struke koštalo je ovaj puta građane grada Zagreba 500.000 kn, a problem i dalje nije riješen«, poručuju HSLS-ovci. O ovoj će temi na tiskovnoj konferenciji više reći gradski zastupnik HSLS-a Darko Klasić. (ZG-m)