
Zbog gužvi na rotoru ide se na reprogramiranje semafora
„Terenskim promatranjem u jutarnjem vršnom opterećenju utvrđeno je da većina vozila za lijeva skretanja koristi isključivo lijevi prometni trak, dok je propusna moć desne prometne trake neiskorištena”, navodi se u priopćenju Gradskog ureda za promet
Tek što je otvoren za cestovni promet, rekonstruirani rotor u Remetincu ponovno se našao na kritikama dijela vozača koji se ponovno žale na prometne gužve koje nastaju kod križanja Jadranske avenije i Avenije Dubrovnik.
Iz Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet jučer su najavili da će tijekom dana reprogramirati semafore u jutarnjem vršnom periodu čime će se zapadnom privozu povećati propusna moć za 34 %. Ova promjena je moguća bez bitnog narušavanja propusne moći ostalih kretanja, s obzirom na očekivano bolje korištenje svih prometnih trakova u prstenu kružnog toka, pojašnjavaju u Uredu.
Također, navode da će se s reprogramiranjem semafora ići i u poslijepodnevnom prometu ne bi li se povećala propusna moć sjevernog privoza za 17 % (povratak iz Grada prema Novom Zagrebu i Remetincu) te zapadnog privoza za 11 %.
Iz resornog gradskog ureda podsjećaju da je temeljem ishođene građevinske dozvole, izvođenje projekta bilo potrebno definirati kroz dvije uporabne cjeline.
U skladu s navedenim, u nedjelju u jutarnjim satima je provedeno puštanje u promet prve uporabne cjeline koja obuhvaća cestovne prometnice na rekonstruiranom rotoru, izvedene tunelske podvožnjake i sve pristupne cestovne pravce iz Remetinečke ceste, Dubrovačke avenije, Jadranske avenije i Jadranskog mosta.
Poručuju da se kretanje prometnih tokova u zoni obuhvata rotora kontinuirano prati. No napominju i da je određena čekanja u zoni obuhvata rotora rezultat promjena prometnih tokova koje su se u posljednjih godinu dana dogodile u zoni obuhvata (promijenjene navike kretanja vozila zbog privremene regulacije prometa).
„Terenskim promatranjem u jutarnjem vršnom opterećenju utvrđeno je da većina vozila za lijeva skretanja koristi isključivo lijevi prometni trak, dok je propusna moć desne prometne trake neiskorištena”, navodi se u priopćenju Gradskog ureda za promet, a koje potpisuje njegov pročelnik Dinko BIlić. (ZG-m)