Zajednička turistička promocija Zagreba i Zagorja

 Zajednička turistička promocija Zagreba i Zagorja

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba Blizu grada, blizu srca, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije. Time se po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju kojom će se tijekom cijele godine obraćati emitivnim tržištima.

Kampanja Blizu grada, blizu srca osmišljena je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme za promociju turističke ponude Zagreba i okolice.

Mrežne stranice www.aroundzagreb.hr nude kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi. Uz naglasak na boravak na otvorenom, u prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu Zagreba i Zagorja.

Direktorica TZGZ-a, Martina Bienenfeld je ustvrdila kako je suradnja s TZKZŽ-om logičan korak nadogradnje kampanje Blizu grada, blizu srca.

Aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju

»Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i mrežne stranice gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje«, kaže Bienenfeld. Kao primjere nabodi Gastronomske puteve Zagreba i Zagorja, a nude se i prijedlozi za zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju.

»Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75 % površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti«, napominje Bienenfeld i dodaje da se kroz kratke video recepte predstavlja i tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko – zagorske županije.

TZGZ kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i mrežne stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćaju.

Voditeljica TZ KZŽ, Sanja Škrinjar je istaknula da se emitivna tržišta kojima se obraćaju obje turističke zajednice preklapaju te je ovakva suradnja dobrodošla.

»Vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje „naslanja“ na Zagreb«, ističe Škrinjar. (ZG-magazin)

Dijeli
KOMENTARI
Komentari su zatvoreni