
Zagrepčani prestali koristiti sandučiće za primjedbe i prijedloge
Sandučići danas još uvijek stoje na istome mjestu, ali naši sugrađani očito radije koriste druge načine komunikacije, posebno elektroničku poštu, web aplikacije i društvene mreže, što je razumljivo s obzirom na razvoj tehnologije
U predvorju zgrade Gradske uprave još od 2006. godine postavljeni su sandučići za primjedbe( i pohvale) i prijedloge građana. Nedugo potom, sandučići su postavljeni i na okretištima Borongaj, Črnomerec, Remiza i Dubrava. A kakve poruke u njima ostavljaju građani? Nikakve, barem tako kažu u Službi za informiranje Gradske uprave.
Naime, primjedbe i prijedlozi u papirnatom obliku odlaze u povijest, slično kao što se, nažalost, događa i s božićnim čestitkama. U Gradskoj upravi napominju kako su prije sedam godina sandučići bili novi kanal komunikacije tadašnjeg Gradskog poglavarstva s građanima. Bio je to novi način da se čuju njihovi prijedlozi, prigovori, pitanja i pohvale.
Sandučići danas još uvijek stoje na istome mjestu, ali naši sugrađani očito radije koriste druge načine komunikacije, posebno elektroničku poštu, web aplikacije i društvene mreže, što je razumljivo s obzirom na razvoj tehnologije, ocjenjuju u Gradskoj upravi. Uz to, napominju kako je, uz tradicionalno korištenje telefona i uobičajenih pisanih kontakata poštom, u prizemlju Gradske uprave na Trgu Stjepana Radića, svaki dan do 18 sati, za njih je i dalje otvoren Odsjek za građane.
K tome još sandučićima u prilog ne ide ni činjenica da se upiti sugrađana ubačeni u njih tretiraju na posve jednak način kao i drugi dopisi upućeni gradskim upravnim tijelima… (zg-m)