Zagreb 1901. godine: 61.002 stanovnika i prvi automobil

Zagreb 1901. godine: 61.002 stanovnika i prvi automobil

Ferdinand Budicki 1901. godine dovozi prvi automobil marke Opel u Zagreb i otvara u Zagrebu „Prvu hrvatsku mehaničku popravljaonu i trgovinu automobila, dvokolica, šivaljki i gramofona” (https://hr.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Budicki).

Do godine 1928. bio je zastupnik auto marki Opel, Ford, Lincoln, Overland, Daimler, dvokolica i motora Johann Puch i Laurin Klement, šivaćih strojeva „Pfaff i Singer“, pisaćega stoja „Bar-lock“, lonca za brzo kuhanje „Fruco“, a prodaje još fonograme, klavire i namještaj. Organizira tečajeve popravljanja strojeva, šivanja i brzog kuhanja.

budicki_opel– Tadija Bartolović dovozi u Zagreb fijaker-taksi marke Nesselsdorf.

– Redarstvena je služba evidentirala prvi prometni prekršaj Ferdinanda Budickog zbog neprimjerene brzine.

– Ivan Dirbacher prodaje i servisira automobile i motore u Zagrebu.

– Braća Meštrović dovoze tri automobila marke Bolee u Zadar.

– Ivan Meštrović vozi oko 300 km od Zadra preko Velebita do Plitvičkih jezera u manje od 24 sata.

Priredio: Ivan Remeta- Johnny