
Zaboravljena Bjelolasica i dalje je na čekanju
Da se na vrijeme ulagalo skijalište je, s popratnim aranžmanom, moglo bez problema konkurirati europskim destinacijama. Gorak okus mještanima ostavlja i činjenica konstantnog ulaganja i inzistiranje na skijalištu na Sljemenu, istovremeno zaboravljajući obližnji olimpijski centar
Odlična lokacija, poželjni vremenski uvjeti, priroda i infrastruktura savršen su recept i pozivnica za pokretanje turizma i biznisa. Osim očito u Lijepoj Našoj. Bjelolasicu lokalni mještani nazivaju „tipičnom hrvatskom pričom i tragedijom“.
Požar u siječnju 2011. godine zapečatio je sudbinu Hrvatskog olimpijskog centra. Slijedila su standardna obećanja političkog vrha u vezi obnavljanja i privlačenja novih investitora. Da tragedija bude veća, krajem 2013. godine izgorio je restoran Sabljaci u Ogulinu, koji je također u vlasništvu Olimpijskog centra, uz hotel Jastreb u Begovom Razdolju i upravnu zgradu u Ogulinu.
Danas je Bjelolasica u stečaju, s dugom oko 37 milijuna kuna. Preostali zaposlenici dobili su otkaz, te još čekaju zaostale plaće, a ogulinski kraj izgubio je nekoliko stotina turista koji su dolazili tijekom cijele godine.
Ima potencijalnih investitora

Kakvo je trenutno stanje, nakon gotovo četiri godine nakon požara pitali smo stečajnog upravitelja Tomislava Đuričina iz Varaždina. U tijeku je rješavanje sporova s vjerovnicima kako bi mogla krenuti prodaja četiri segmenta HOC-a odvojeno. Rezultati bi se trebali vidjeti već u veljači, a potencijalnih investitora ima, ističe Đuričin.
Bjelolasica se otvorila 1986. godine, iako je rat pomalo zaustavio razvoj, obnova i uređenost nakon njega davale su nadu u daljnje napredovanje. Za propadanje nije kriv samo taj nesretni požar. Da se na vrijeme ulagalo skijalište je, s popratnim aranžmanom, moglo bez problema konkurirati europskim destinacijama. Gorak okus mještanima ostavlja i činjenica konstantnog ulaganja i inzistiranje na skijalištu na Sljemenu, istovremeno zaboravljajući obližnji olimpijski centar.
Sve Vlade koncentriraju se na turistički razvoj i zaradu na temelju nekoliko mjeseci ljetne sezone, umjesto da se zalažu i za posrnule gorske krajeve, koji imaju puno toga ponuditi, a mogu potaknuti turizam tijekom cijele godine, zaključuju ogulinski mještani.
(Tekst: Ivona Conjar / Foto: Nebojša Magdić)