Za doradu »audijeva« karavana potrošio 22.000 eura

Za doradu »audijeva« karavana potrošio 22.000 eura

Foto:”Papreni” karavan i njegov vlasnik / Snimio: Zlatko Kalle

»Audi S4« doradila je švicarsko-austrijska tvrtka Oberscheider chip tuning (O.CT), koja odnedavna ima podružnicu u Buzinu

Da bi imao brz i skupocjen automobil, već skup sam po sebi, i da bi onda još uložio 22.000 eura da bi ga učinio još bržim i boljim, čovjek mora biti teški oktanski ovisnik i imati novca, dakako. Kako onda drugačije opisati Jakova Dolića, zaljubljenika u Audijeva vozila? Vlasnik je »nabrijanog« »audija S4«, inače živi i radi u Njemačkoj, svratio je u posjet rođacima i prijateljima u Hrvatskoj, pa se njegov limeni ljubimac mogao vidjeti i na zagrebačkim ulicama.

Njegov »audi S4« doradila je švicarsko-austrijska tvrtka Oberscheider chip tuning (O.CT), koja odnedavna ima podružnicu i kod nas, u Buzinu. Već tvornički upečatljivih 380 konjskih snaga šestcilindarskog motora raznim je zahvatima povećano na monstruoznih 525 KS, što je ovom karavanu dalo performanse najbržih automobilasvijeta. Ubrzanja od 0 do 100 kilometara na sat za 3,9 sekundi i krajnja brzina od 313 km/h, brojke su koje dovoljno govore same za sebe.

audi_brzinaPotencijal automobila Dolić je dokazao nastupom na utrci 402 StreetRace, održanoj u Velikoj Gorici, a u njegove sposobnosti imali smo se prilike i sami uvjeriti u kratkoj vožnji s njegovim vlasnikom. Kako nam je ispričao njegov rođak Mario, Jakov je »audija« dva puta podvrgnuo tuningu (podešavanju, doradi). Sve skupa trajalo je tjedan dana, a automobil je na testnim valjcima »prevalio« 5000 kilometara radi brojnih mjeranja i ugađanja. Već nakon prvih preinaka Jakov je na cesti ostavio prijatelja u osjetno skupljem »ferrariju modeni«, ali nije mu to bilo dovoljno. »Znao sam da može još«, kaže Jakov, koji je dao doraditi karavan do posljednjeg upotrebljivog stupnja za cestovnu vožnju.

Ubrzanja ovog superkaravana doista su ubojita i lijepe putnike za sjedala. Stoga, ako vlasnici »porschea«, »ferrarija«, BMW-a i drugih moćnih automobila opaze neuhvatljivi srebrni karavan, neka se ne uzrujavaju. Jer nije sramota biti sporiji od snažnijeg i bržeg vozila, makar bio to i obiteljski karavan. I za kraj: ovaj »audi« doista je sposoban premašiti 300 km/h. (Nije da smo se toliko i vozili…)

(Boris Jagačić / Vjesnik, VI 2004.)