
Učenici s područja Zagrebačke županije spasili 3.680 stabala
Akcija prikupljanja papira, koja se održava već treću godinu, trajala je od 8. rujna do 31. svibnja 2015. godine
Učenici 49 osnovnih škola (matičnih i područnih) s područja Zagrebačke županije u akciji prikupljanja starog papira prikupili su 184.540 kg i tako od sječe sačuvali 3.680 stabala. U prostorijama Područne škole (PŠ) Rakitovec, ovogodišnjeg pobjednika akcije, župan Stjepan Kožić u utorak je uručio predstavnicima 5 najuspješnijih škola informatičku opremu vrijednu 36.000 kuna.
Akciju sakupljanja papira treću godinu za redom zajednički su organizirali Zagrebačka županija i tvrtka Unijapapir d.d., trajala je od 8. rujna do 31. svibnja 2015. godine, a u njoj je sudjelovalo 17.631 učenik.
Najuspješnija u prikupljanju starog papira bila je OŠ Vukovina – PŠ Rakitovec (28.710 kg starog papira tj. 448,59 kg/učeniku), slijedi OŠ Vukovina – PŠ Buševec (8.080 kg papira – 175,65 kg/učeniku), dok je na trećem mjestu OŠ Kupljenovo – PŠ Pojatno (6.710 kg – 167,75 kg/učeniku). Četvrto mjesto osvojila je OŠ Nikole Hribara – PŠ Donja Lomnica (11.140 kg – 161,45 kg/učeniku), a peto mjesto je zaslužila OŠ Vukovina – PŠ Mraclin (4.360 kg – 114,74 kg/učeniku.
Prvoplasiranoj školi dodijeljena su 2 kompleta informatičke opreme, a drugoj, trećoj, četvrtoj i petoplasiranoj po jedan komplet koji sadrži računalo, monitor i pisač.
Učenici PŠ Rakitovec, koja od 2010. ima status eko-škole, stari papir sakupljaju već 13 godina. „Još malo pa smo od sječe spasili 6000 stabala, odnosno 34 hektara šume“, rekao je Miroslav Grahovac, voditelj Eko škole, dodavši da osim papira učenici sakupljaju i stare baterije te plastične čepove.
„U akciji za kupnju lijekova za djecu liječenu od leukemije i limfoma u dva mjeseca sakupili smo 115 kilograma čepova. Do kraja akcije planiramo prikupiti 300 kilograma“, naglasio je Grahovac.
„Nagrade koje ste primili pokazuju da se trud uvijek isplati“, rekao je župan Kožić poručivši kako se akcija prikupljanja papira nastavlja i u ovoj školskoj godini. (zg-m)