
U Zagrebu otvoren hotel Canopy by Hilton
„Hrvatska ima divnu obalu, gledamo kako ćemo se proširiti i razvijati naše hotele“, istaknuo je Mantin. Najavio je da će se u Zagrebu slijedeće godine otvoriti i treći Hiltonov hotel – Hilton Garden Inn na Radničkoj cesti
Presjecanjem vrpce u Branimir centru u ponedjeljak je svečano otvoren hotel Canopy by Hilton, drugi Hiltonov hotel u Zagrebu. Riječ je o lifestyle brendu visoke klase i visoke razine dizajna koja objedinjuje spoj međunarodnih standarda i lokalnog obilježja.
Canopy by Hilton u Zagrebu je prvi hotel takvog brenda u kontinentalnom dijelu Europe a za njegovo uređenje je bio zadužen studio Franić Šekoranja.
Hotel ima 151 sobu, fitness centar, retreat room, transfer room, dvije dvorane za sastanke restoran ReUnion koji nudi lokalne specijalitete kao i Canopy Central Caffe & Bar s lokalnim pićima i vinima. Ova investicija Zagreb City hotels d.o.o.-a je vrijedna 8 milijuna eura.
Direktorica društva Zagreb City hotels i klaster generalni menadžer za Hilton u Zagrebu Josipa Jutt Ferlan su podsjetile da su ključevi objekta nedavno zatvorenog hotela Arcotel preuzeti u siječnju ove godine te je izrazila zadovoljstvo da se nakon samo deset mjeseci otvara Canopy by Hilton.
Naglasila je kako su već prvi gosti u hotelu boravili 30. listopada. „Ovo je jedan od najinovativnijih, ako ne i najinovativniji koncept hotelijerstva koji se dogodio Zagrebu i hrvatskom hotelijerstvu“, poručila je Josipa Jutt Ferlan.
Po riječima direktora razvoja Hiltonovih hotela za južnu Europu Alana Mantina,Hrvatska je iznimno bitno tržište za Hilton grupaciju.
„Hrvatska ima divnu obalu, gledamo kako ćemo se proširiti i razvijati naše hotele. Zagreb kao glavni grad Hrvatske raste i želimo sudjelovati u tome“, istaknuo je Mantin. Najavio je da će se u Zagrebu slijedeće godine otvoriti i treći Hiltonov hotel – Hilton Garden Inn na Radničkoj cesti.
Kad tražimo lokaciju za otvaranje hotela bitne su nam tri stvari. Prva je okruženje. Sredinom prošle godine došao sam u Zagreb i zaljubio se u njegovu mladost, živost. Ovaj kvart nema samo kafiće, nego se prožima i povijest: Iznimno je bitno u kojem se kvartu nalazi hotel, ovdje se obnavlja trgovački centar, iznimno je živo i zato smo željeli da se u ovom kvartu nalazi naš hotel. Druga stvar koju gledamo kada tražimo lokaciju je vlasnik koji će imati viziju kao što je i naš brend Hilton vizionarski “, pojasio je Gary Steffan, direktor brenda Conopy. Dodao je kako je ovaj hotel nevjerojatna kombinacija povijesti, umjetnosti, života i mladosti.
Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić je zaželio dobrodošlicu američkom lancu hotela u Zagrebu koji je tri puta za redom dobio titulu najboljeg Adventa u Europi, a kojeg su Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma proglasile i najboljom turističkom destinacijom.
„Zagreb je prekrasan grad, ali moramo tu ljestvicu stalno dizati“, istaknuo je gradonačelnik Bandić. Izrazio je zadovoljstvo da će se krajem iduće godine otvoriti treći Hiltonov, a najavio je i otvaranje Američke škole tokom idućeg tjedna. Naglasio je kako je presudno što su SAD učinile za Hrvatsku od osamostaljenja te je zahvalio američkim gospodarstvenicima što ulažu u Zagreb.
„Iznimno sam sretan što mogu vidjeti američki brend koji se širi ovdje, širi svoje prisustvo u Zagrebu. O Conopyu znam puno iz fotografija. Karakterizira ga koncept jedne živosti, mladosti. To je ono što Zagreb treba. Za nas je izuzetno bitno vidjeti da američka kompanija surađuje s lokalnom kompanijom i da je to partnerstvo uspješno. Nadamo se da će se američko poslovanje još više širit u Zagrebu”, istakno je Robert Kohost, veleposlanik SAD-a u Hrvatskoj.
Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović je naglasio kako je ponosan što se otvara drugi Hilton hotel u Zagrebu, jedne iznimno važne grupacije koja slavi sto godina postojanja.
„Moramo biti iznimno ponosni što su odlučili biti dio jedinstvene turističke destinacije. Hrvatska je jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija u svijetu, a u tome prednjači grad Zagreb. Nadam se da će ovaj hotel biti na ponos i čast grada Zagreba”, rekao je Burilović.
Ministar turizma Gari Cappelli je istaknuo da hrvatski turizam više ne možemo sagledavati samo kroz sezonski karakter. Spomenuo je da na današnji dan Hrvatska ima 11 posto više gostiju nego lani u isto vrijeme.
„To je sjajan podatak. Zagreb ima desetak posto više turista nego prošle godine. Bilježi više od 1.200 milijuna gostiju i više od 2 200 milijuna noćenja“, rekao je ministar Cappelli. Naglasio je kako Hilton grupacija ima hotele u više od 85 zemalja na šest kontinenata.
„Dobili smo sjajan lanac hotela koji će biti važan za razvoj hotelijerstva u Hrvatskoj. Hrvatska je dobra destinacija za investicije, već prošle godine Financial Times je Hrvatsku svrstao među sedam najpoželjnijih destinacija za investicije; definitivno smo prepoznati. Ove godine planirane su investicije od oko milijardu eura. U zadnje dvije godine je čak 40 posto više investicija“, dodao je ministar.
„Hrvatska očekuje svoje kvalitetne partnere ne samo u turizmu već i u gospodarstvu“, poručio je Cappelli.