
U veljači započinje naručivanje odvoza glomaznog otpada
Naručivanje odvoza glomaznog otpada s kućnog praga započinje 15. veljače 2022., obavijestili su iz zagrebačke Čistoće.
Ovih dana građani će na kućne adrese, uz račune Zagrebačkog holdinga za siječanj 2022. godine, zaprimiti dva obrasca Zahtjev za odvoz glomaznog otpada koji se mogu koristiti u okviru javne usluge, bez naknade, dva puta u kalendarskoj godini. Također, mogu prijaviti oba obrasca odjednom kada maksimum javne usluge koriste jednom u godini. Ukupni volumen otpada je 2 m3 po zahtjevu, odnosno 4 m3 ukupno.
Zahtjevi za odvozom glomaznog otpada zaprimaju se od 15. veljače do 15. studenoga 2022. godine. Mogu se uputiti na adresu Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10 000 Zagreb, na e-adresu: cistoca.glomazno@zgh.hr ili ispunjavanjem e-Zahtjeva na internet adresi www.cistoca.hr.
Iz Čistoće će dostaviti odgovor na zahtjev, s terminom odvoza, u što kraćem roku, a ne dužem od 20 dana.
Iz Čistoće također poručuju kako su zbog aktualne epidemiološke situacije moguće povremene poteškoće pri pružanju usluge odvoza komunalnog otpada. Naime, veći broj radnika im je u samoizolaciji te može doći do odstupanja od planiranog programa odvoza. U tom slučaju osigurat će se odvoz angažmanom interventnih vozila. (ZG-mag)