U pogon puštena nova Reciklažna asfaltna baza

U pogon puštena nova Reciklažna asfaltna baza

Voditelj podružnice Zagrebačke ceste Alen Gospočić naglasio je da ovim načinom proizvodnje, korištenjem starog frezanog asfalta s udjelom od 60 %, koriste u Njemačkoj i Švicarskoj već 20-ak godina i da nema razlike u kvaliteti

Proizvedenim asfaltom najprije će se sanirati makadamske i nerazvrstane ceste u gradskim četvrtima koje trebaju pojačano održavanje, a asfalt će biti ponuđen i Zagrebačkoj županiji i susjednim gradovima

U društvu s gradonačelnikom Svete Nedjelje Dragom Prahinom, predsjednikom Gradske skupštine Grada Zagreba Darinkom Kosorom i voditeljem podružnice Holdinga – Zagrebačke ceste Alenom Gospočićem, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić otvorio je jučer u Rakitju Reciklažnu asfaltnu bazu.

Prigodnoj svečanosti prisustvovao je i Ralf Port, zamjenik predsjednika Uprave tvrtke Benninghoven, izvođača radova na postrojenju, koji je gradonačelniku Bandiću simbolično predao ključ postrojenja, te voditelj Odsjeka za gospodarstvo u Veleposlanstvu SR Njemačke u RH Valentin Gescher.

„Evo nas danas ovdje u prilici otvorenja jednog od najmodernijih postrojenja u Europi za reciklažu i proizvodnju asfalta, kapaciteta 350 tona asfalta na sat“, istaknuo je zagrebački gradonačelnik, dodavši da se ideja za ovaj značajan tehnološko-ekološki projekt rodila još 2000., kada je ovdje bilo staro postrojenje.

Cijela investicija izmještanja starog proizvodnog pogona i zamjene s novim iznosi oko 40 milijuna kuna, a u samo postrojenje uloženo je 30-ak milijuna kuna, rekao je gradonačelnik Bandić, napomenuvši da Zagrebačke ceste na zalihama imaju oko 150 tisuća tona starog asfalta čija vrijednost iznosi također 30 milijuna kuna.

Voditelj podružnice Zagrebačke ceste Alen Gospočić naglasio je da ovim načinom proizvodnje, korištenjem starog frezanog asfalta s udjelom od 60 %, koriste u Njemačkoj i Švicarskoj već 20-ak godina i da nema razlike u kvaliteti. S novom tehnologijom ćemo imati uštedu od 10 do 15 milijuna kuna, dodao je, a povrat investicije očekujemo za četiri do pet godina.

Proizvedenim asfaltom najprije će se sanirati makadamske i nerazvrstane ceste u gradskim četvrtima koje trebaju pojačano održavanje ili presvlačenje novim slojem, a asfalt će biti ponuđen i Zagrebačkoj županiji i susjednim gradovima.  (zagreb.hr / zg-m)