
Twitterove baze podataka koristit će se za praćenje trendova
Dvije tvrtke planiraju obučiti oko 10 000 konzultanata da „prokopaju“ ogromne Twitterove baze podataka, rekao je u intervjuu Paul Papas, koji je na čelu IBM-ove jedinice za interaktivno iskustvo.
Twitter i IBM objavili su ove srijede kako su potpisali partnerstvo kojim će se Twitterovi podaci integrirati u IBM-ov analitički servis za tvrtke. Cilj novog partnerstva je pružanjeIBM-ovimposlovnim korisnicimapristupnaTwitterovebaze podataka „tweetove“, pomažući imizmjeriti osjećajekupacai njihoveobrasce ponašanja, kao i ostaletrendove. IBM također planiraintegrirati „tweetove“ u analitički servis na Watson platformi. Riječ je o kognitivnom računalnom sustavu koji kompanija agresivno promovira ove godine poslovnim subjektima u različitim industrijama, uključujući zdravstvo, financije i maloprodaju.
Ovo bi partnerstvo trebalo IBM-ovim poslovnim savjetnicima omogućiti pristup podacima na Twitteru. Korisnici dnevno „proizvedu“ oko 500 milijuna tweetova na mikro-blogging servisu, pokazuju podaci Twittera. Dvije tvrtke planiraju obučiti oko 10 000 konzultanata da „prokopaju“ ogromne Twitterove baze podataka, rekao je u intervjuu Paul Papas, koji je na čelu IBM-ove jedinice za interaktivno iskustvo. Pripajanje Twitterovih podataka moglo bi pomoći IBM-ovim saveznim kupcima u prikupljanju podataka o osjećajima svojih kupaca, smatra Anne Altman iz IBM-a.
“Ova vrsta javnih podataka i sposobnost za agencije da ih lakše razumiju, može se koristiti kao sustav ranog upozorenja za razne događaje”, rekla je Altman u priopćenju. “Također smo uvidjeli mogućnosti njihove primjene u područjima kao što je prijevoz, u kojem se mogu prepoznati problematične točke, ali i u područjima koji se odnose na vremenske uvjete, zdravstvena zaštite, utovar robe te ukupno održavanje.”
Ovo je drugi veliki savez IBM-a s tehnološkim tvrtkama usmjerenim na potrošače, koje je nedavno napravila ova kompanija. Tako je prije nekoliko mjeseci IBM najavio partnerstvo s Appleom u zajedničkom razvoju iPhone aplikacije usmjerene na poduzetnike.
“Twitter nudi snažan novi objektiv kroz koji se može gledati na svijet i kao platforma za stotine milijuna potrošača i poslovnih profesionalaca, ali i kao stvaratelj trendova”, rekao je u priopćenju Ginni Rometty, IBM-ov izvršni direktor i predsjednik.
(zg-magazin / izvor: www.washingtonpost.com)