PVC cijevi pretvorene u violine

PVC cijevi pretvorene u violine

U Brazilu postoji jedna posebna škola u kojoj učenici sviraju na violinama načinjenima od PVC cijevi. Riječ je o projektu s ciljem da učenje glazbe postane dostupnije što većem broju djece.

Školu je omogućio projekt Locomotiva. Nadahnut venezuelanskom inicijativom iz 1975., ovaj kulturni projekt pokrenut je 2009. godine u pokrajini Sao Paulo. Nudi besplatan pristup satovima glazbe za djecu i tinejdžere koji si to inače ne mogu priuštiti. Međutim, oni moraju imati instrument – u ovom slučaju violinu ili violončelo – kako bi učili i vježbali.

Jedini problem je što su to skupi i mnogima nedostupni instrumenti, pogotovo ako se gledaju kvalitetnije izvedbe.

Godine 2018., jedan od izrađivača violina došao je na ideju da za izradu instrumenata koristi PVC cijevi. Petrokemijska tvrtka Braskem, koja je i sponzor projekta, osigurala je PVC cijevi i cijevi sa svojih gradilišta i hidrauličnih instalacija.

Graditelji glazbala trebaju dosta vremena i umijeće da tim industrijskim dijelovima udahnu drugi život pretvarajući ih u glazbene instrumente.

Proizvodni proces sastoji se od 42 koraka koji uključuju aktivnosti kao što su rezanje, grijanje, uokvirivanje i obrezivanje. Na kraju, ove nove violine koštaju samo 300 reala (45 eura). One omogućavaju sve većem broju djece i tinejdžera u dobi između 7 i 17 godina da pristupe satima o kojima su sanjali i da sviraju u orkestru udruge.

Jedan od polaznika glazbene škole, Gabriel Santos Espinoza (11), kazao je kako je “nevjerojatno da cijev koja je nekada nosila vodu sada nosi glazbu”.

Projekt Locomotiva je neprofitna organizacija koja pomaže mladim ljudima u području Parque João Ramalho u Santo Andréu kroz glazbeno obrazovanje. Cilj mu je društveno i kulturno integrirati djecu i adolescente kroz glazbeni trening, probuditi njihove talente i preobraziti njihov svakodnevni život.

B. Jagačić


Izvor: Plastics le Mag, http://projetolocomotiva.com

Video: https://www.youtube.com

Dijeli
KOMENTARI
Komentari su zatvoreni