Promocija održivog i zelenog turizma Zagreba

Promocija održivog i zelenog turizma Zagreba

Uz ljetnu kampanju nazvanu Summer BUZZG, Turistička zajednica grada Zagreba kreirala je posebnu kampanju posvećenu zelenom i održivom segmentu turističke ponude Zagreba. Pod nazivom Green BUZZG, kampanja je usmjerena prema, tzv., slow travel trendu u industriji putovanja čiji je glavni cilj doživljaj destinacije kroz lokalne priče, interakciju s prirodom, održiv te opušten način putovanja.

Direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld je izjavila kako su posljednjih nekoliko godina, održivi i zeleni turizam u fokusu njihova djelovanja. Stoga su kampanju u potpunosti plasirali na digitalne kanale i dodatno se posvetili zelenom Zagrebu.

»Kroz Green BUZZG komuniciramo Zagreb koji obiluje zelenim površinama te, usprkos urbanom i ubrzanom načinu života, nudi svojevrsni detoks u brojnim parkovima, šumama, jezerima, rijeci Savi te, plućima našeg grada – Medvednici«, pojasnila je Bienenfeld.

Kampanjom se obraćaju emitivnim tržištima Austrije, BIH, Češke, Francuske, Italije, Mađarske, Njemačke, Poljske, Slovenije, Srbije, i naravno, Hrvatske.

»S obzirom na sve što je Zagreb prošao u posljednje dvije godine (dva potresa i pandemija), izuzetno smo zadovoljni dosadašnjim turističkim rezultatima koji su čak i premašili naša očekivanja. To dodatno potvrđuje i nedavno provedeno istraživanje međunarodne tvrtke i platforme za analitiku putovanja Mabrian, gdje je Zagreb zauzeo prvo mjesto u Europi prema visokom stupnju ukupnog zadovoljstva posjetitelja turističkom destinacijom«, kaže Bienenfeld.

Dodala je i kako je Zagreb proglašen drugim najboljim gradom u Europi za pojesti brunch, tj. prijepodnevni međuobrok, prema istraživanju portala Uswitch.com koji je usporedio ocjene posjetitelja 235.000 restorana u nizu europskih glavnih gradova. Više informacija o kampanji Green BUZZG dostupno je na: https://www.infozagreb.hr/green-buzzg. (ZG-mag)

Dijeli
KOMENTARI
Komentari su zatvoreni