
“Prometno rješenje oko RSC-a Jarun je više nego razočaravajuće”
(Zbog nedostatka parkirališnih mjesta posjetitelji parkiraju i na zelenim površinama, što je podložno kaznama koje određuju komunalni redari / Foto: GV HSLS-a Grada Zagreba)
Zagrebački HSLS danas se osvrnuo na novu regulaciju prometa oko Rekreacijsko-sportskog centra Jarun, ocijenivši je »više nego razočaravajućom«.
Na konferenciji za novinare u stranačkim prostorijama na Zrinjevcu rečeno je da se preuređenje Jaruna svelo na novi sloj asfalta i novu regulaciju prometa na Aleji Matije Ljubeka. Time je povećana površina biciklističkih i pješačkih staza, što, kako kažu HSLS-ovci, nije loše. No, ovakvom promjenom stvoreni su, kažu, problemi koji će s vremenom stvoriti kaos.
Potpredsjednik zagrebačkog HSLS-a Alen Lochert istaknuo da se RSC-u Jarun može prići vozilom samo sa sjeverne strane, dodavši da će nova regulacija izazvati probleme građanima koji na Jarunu žele provesti izlet, peći roštilj ili kupati se u jezeru jer će morati tegliti hranu, piće, ugljen, kamperske stolice i stolove i sličnu opremu čak 2 do 3 kilometra.
Problemi ugostitelja
Tvrdi da će zbog nerješavanja problema prijevoza do odredišta koja su udaljena od ulaza na RSC Jarun probleme imati i ugostitelji, kojima će promet biti znatno smanjen zbog slabije posjećenosti, što će sigurno dugoročno dovesti do zatvaranja pojedinih ugostiteljskih objekata te otpuštanja zaposlenika.
Lochert se zapitao kako će, primjerice uzvanici koji trebaju doći na svadbu stići u neki od tamošnjih restorana tamo stići? »Pješice?«, zapitao je Lochert.
»U sklopu preuređenja rušena su stabala i uklanjane zelene površine, kako bi se prenamijenile u parkirališta. Pitanje je tko je to odobrio te kojim rješenjem su te iste zelene površine pretvorene u parking zone«, rekao je Lochert i dodao kako je ovakvo ponašanje u neskladu sa „zelenom“ politikom koju promovira platforma Možemo!
Problemi stanovnika Jaruna
Prema njegovim riječima, povećanje broja parkirnih mjesta prije ulaska na područje RSC Jarun nije dovoljno, što pokazuje činjenica da posjetitelji dodatno opterećuju parkirališta u okolnim stambenim naseljima i time stvaraju probleme stanovnicima tih naselja. Osim toga posjetitelji parkiraju i na zelenim površinama, što je podložno kaznama koje određuju komunalni redari.
Lochert je nastavio kako su sadašnjim rješenjem nezadovoljni i djelatnici sportskih društava, koja su u veljači ove godine iz nadležnog gradskog ureda zaprimili anketu putem koje svi korisnici, dakle sportski klubovi i zakupci trebaju dati svoj stav o regulaciji prometa na Jarunu. Rezultati ankete pokazali su da ih 95 posto želi vraćanje dvosmjerne regulacije prometa, koju je ukinuo još bivši gradonačelnik, a sada je ukinut i jednosmjerni.
»Preuređenje Rekreacijskog-sportskog centra Jarun je, nakon novog načina odvoza smeća, još jedno polovično rješenje gradske uprave i stranke Možemo«, zaključio je podpredsjednik zagrebgačkog HSLS-a.