
Pripadnici generacije Z su manje skloni alkoholnim pićima
Smanjenje konzumacije alkoholnih pića postaje svjetski trend te je konzumacija alkohola u padu iz godine u godinu, tvrdi se u izvještaju Innova Market Insightsa.
Iako je ovaj trend vidljiv u svim dobnim skupinama, on je najočitiji kod generacije Z. Naime, čak trećina potrošača u dobi od 18 do 25 godina sada kaže da nikada ne konzumira alkohol, navodi se su izvještaju.
Kao rezultat toga, bezalkoholna pića preplavljuju police trgovina. No stvara se i nova potkategorija na tržištu alkoholnih pića.
Prema spomenutom izvještaju, 4 % svih piva i žestokih alkoholnih pića lansiranih na globalnoj razini 2021. uopće nije sadržavalo alkohol, što se popelo na 7 % među aromatiziranim alkoholnim pićima.
Sve popularnije je i uklanjanje alkohola iz piva i vina, čemu pribjegavaju i veliki proizvođači. Tako Guinness nudi svoj stout pivo s 0 % alkohola, a tu je i Freixenet koji prodaje svoje 0,0 pjenušavo rose vino.
Međutim, na tržištu snažno raste i popularnost niskoalkoholnih pića kao što su hard seltzeri. (B. J.)