Pošta skraćuje radno vrijeme

Pošta skraćuje radno vrijeme

i ograničava broj korisnika usluga

Hrvatska pošta uvodi mjere zaštite koje su nužne zbog izbjegavanja širenja zaraze virusom COVID-19. Istodobno, naša je misija biti građanima na usluzi.

Radna vremena svih poštanskih ureda tako će biti prilagođeni lokacijama na kojima se nalaze, a na području čitave RH radit će najdulje do 18 sati, priopćeno je danas iz Ureda za korporativne komunikacija Hrvatske pošte. Zaposlenici će biti pojačano opskrbljeni zaštitnim sredstvima (maske i rukavice) i sredstvima za dezinfekciju. Također, u svim su poštanskim uredima uvedena pravila o razmaku kojih se korisnici trebaju pridržavati, a sukladno s rizikom uvodi se i ograničenje koliko smije biti korisnika u svakom trenutku u samoj korisničkoj prostoriji (primjer obavijesti u poštanskim uredima). Maksimalni broj korisnika koji mogu istovremeno biti u prostoru poštanskog ureda određen je brojem aktivnih šaltera u tom poštanskom uredu: https://www.posta.hr/ogranicenje-broja-korisnika-u-svim-postanskim-uredima/8228.

Dostava pošiljaka organizirana je uz mjere opreza. Konkretno, poštari moraju izbjegavati svaki neposredan kontakt s korisnicima, stoga će sve pošiljke koje se mogu ubaciti u kućni kovčežić tako biti i uručene uz najavu na portafon. Paketi se dostavljaju uz povećane mjere opreza pri uručenju.

Pošiljke iz međunarodnih tokova pristižu kako je moguće s obzirom na prijevoznike, a nakon primitka u sustava Hrvatske pošte pripremaju se za dostavu i normalno uručuju, navode.

„Molimo građane koji se nalaze u samoizolaciji da fizički ne pristupaju poštarima, nego da se prema njima ponašaju jednako odgovorno kao i prema ostatku zajednice. Dogovorom putem portafona može se izbjeći kontakt te uručiti pošiljka”, preporučuju iz Hrvatske pošte.

Spomenimo da tvrtka zapošljava 10.000 ljudi i ima mrežu od 1016 poštanskih ureda. (ZG-m)