
Pobjedu na 7. reliju Santa Domenica odnio Beppo Harrach!
Sedmi reli Santa Domenica održan je proteklog vikenda, od 25. do 27. studenoga. Započeo je u Svetoj Nedelji, a završio u Savršćaku.
Najveća i najzvučnija Santa Domenica započela je prvim BI (brzinskim ispitom) pod okriljem kiše i magle.
Prvi brzinac Beppo Harrach (Ford Fiesta R5) odvozio je u svom prepoznatljivom stilu i unatoč pogreškama završio na prvom mjestu. Petera Rangu (Škoda Fabia R5) iza sebe je ostavio samo 4.4 sekunde, a od četvrtoplasiranog dijelilo ga je nepunih 9 sekundi. Poprilično tijesna borba rezultirala je pobjedom Range na BI 2, koji je Harracha ostavio iza sebe 2.6 sekundi. Po završetku drugog ispita ovu dvojicu vozača u ukupnom poretku dijelile su samo dvije stotinke. Na BI 3 Ranga je tu prednost povećao na 1.4 sekunde, a nakon BI 4 od Harracha se udaljio 3.4 sekunde.
I dok su mnogi vjerovali kako je ta prednost nakon osvojena tri brzinska ispita dovoljna za pobjedu, Harrach je, slično kao i prošle godine, na BI 5 prestigao Rangu za 0.9 sekundi i ostvario rekordnu četvrtu pobjedu na reliju Santa Domenica. Peter Ranga morao se zadovoljiti drugim mjestom na prvom susretu s makadamom na Savršćaku, a na treće mjesto izvrsnom vožnjom popeo se Rok Turk (Ford Fiesta R5).
Među juniorima pobjedu je odnio Marko Lončarić (Subaru Legacy GT), drugoplasirani bio je Rok Bodlay (Peugeot 106 XSI), a treće mjesto odnio je Dominik-Mano Paczur (Lada 2101).
Od veterana najbrži je bio Nenad Lončarić (Subaru Impreza STI), drugi je bio Csaba Bakonyi (Mitsubishi Lancer Evo III), a treći Roberto Colasio (BMW 320i).
U Sprintu je najbrži bio Alen Lampe (VW Polo 1.4 16V), drugo mjesto zauzeo je Luka Hrubi (Peugeot 106 Rallye), a treće Damjan Jeram (VW Polo).
Na zadnjem pogonu najbrži je bio Gergo Szauer (Lada 2105), drugo mjesto osvojio je Arpad Balatonyi (Lada VFTS), a treće Massimiliano Cattelan (Mercedes 190E). U Kategoriji PRO SPORT prvo mjesto osvojio je Mattias Ledin (Peugeot 208 R2), drugo je pripalo Szabolcsu Borbasu (Citroen DS3 R3T), a treće Balazs Siebel (Toyota Corolla).
(Zg-magazin)