Otkriven razlog pada zrakoplova kojim je upravljao Harrison Ford

Otkriven razlog pada zrakoplova kojim je upravljao Harrison Ford

Pregled zapisa održavanja zrakoplova otkrio je kako je karburator obnovljen prije oko 17 godina, a nedostatak odgovarajućih uputa o tome kako ga održavati sigurno je pridonio nesreći

Problem s dijelom karburatora (rasplinjača) doveo je do kvara motora i pada zrakoplova kojim je upravljao glumac Harrison Ford u Kaliforniji početkom ove godine, otkrili su prošlog tjedna savezni istražitelji.

Navedeni dio, koji je namijenjen za održavanje odgovarajuće smjese goriva i zraka nad operativnim brzinama motora, vjerojatno je oslabio tijekom godina otkad je taj avion iz Drugog svjetskog rata obnovljen, otkrili su iz agencije za istraživanje nesreća, National Transportation Safety Board. Zbog kvara je teklo previše goriva, što je rezultiralo gubitkom snage motora.

Podsjetimo, Ford je poletio iz zračne luke Santa Monica 5. ožujka, kada je prijavio kvar motora na nadmorskoj visini od 335 metara i zatražio hitni povratak.

Ryan Aeronautical ST-3KR, tada s jednim motorom, udario je u stablo na golf terenu nedaleko od piste za slijetanje. Prema mjestu slijetanja može se vidjeti koliko je glumac vješto reagirao u problematičnoj situaciji, kada je uspio odvratiti avion od kuća.

Ford, koji je dobio pilotsku dozvolu u devedesetima, bio je pri svijesti i sposoban razgovarati sa spasiocima koji su ga prevezli u bolnicu.

Glumac je zadobio ozljede glave te je podvrgnut operaciji zbog slomljenog gležnja i zdjelice.

Pregled zapisa održavanja otkrio je kako je karburator obnovljen prije oko 17 godina, a nedostatak odgovarajućih uputa o tome kako ga održavati sigurno je pridonio nesreći, javljaju iz NTSB-a.

Zrakoplov s dva sjedala, nazvan i PT-22, korišten je u američkoj vojsci kao zrakoplov za trening, a bio je namjerno dizajniran da oponaša karakteristike leta većih borbenih zrakoplova. (https://celebrity.yahoo.com/news/feds-cite-carburetor-problem-harrison-ford-plane-crash-175032044.html?soc_src=mail&soc_trk=ma/zg-m)