
Opel u Hrvatskoj krenuo s pilot projektom virtualnih salona automobila
Na jednom virtualnom mjestu zainteresirani mogu saznati koja su nova Opelova vozila u ponudi i dostupna odmah, što koji Opelov partner nudi od rabljenih vozila raznih marki, mogu kupiti Opelovu dodatnu opremu i provjeriti što je trenutno na popustu, te odabrati nove gume
Njemački proizvođač automobila Opel prošlog je tjedna predstavio svoj virutualni online salon, prvi takav projekt u Hrvatskoj i pilot projekt za Opel na globalnoj razini. Uz pomoć ovog rješenja svi zainteresirani za Opelove ponude mogu putem interneta brzo, s bilo kojeg mjesta pristupiti salonu i dobiti aktualnu ponudu, vidjeti vidjeti specifikacije pojedinog modela itd. Na jednom virtualnom mjestu zainteresirani mogu saznati koja su nova Opelova vozila u ponudi i dostupna odmah, što koji Opelov partner nudi od rabljenih vozila raznih marki, mogu kupiti Opelovu dodatnu opremu i provjeriti što je trenutno na popustu, te odabrati nove gume za svoje vozilo.
Također, postojeći vlasnici Opelovih vozila mogu se naručiti na servis kad njima najviše odgovara, a ako imaju neko pitanje za Opelove prodavače, na raspolaganju im je besplatni live chat ili telefonski poziv. Službeno lansiranje ovog projekta započelo je 1. studenoga i od tog bi dana na 13 web stranica Opelovih ovlaštenih partnera u Hrvatskoj trebale biti aktivne sve ključne funkcionalnosti, a na četiri web stranice ovlaštenih partnera u četiri najveća grada bit će aktivne i dodatne komunikacijske funkcionalnosti – Livechat i mogućnost razgovora s prodavačem.
Projekt je ezultat je rada internacionalnog Opelovog tima, pod vodstvom lokalne menadžerice, Marije Klaić.
“Iznimno smo ponosni što je upravo hrvatsko tržište izabrano od strane naše centrale za ovaj pilot jer je to još jedna potvrda vjere Opela u hrvatsko tržište, a s druge strane, i ponovni znak povjerenja u naš lokalni tim koji se već dokazao u mnogim pionirskim projektima”, rekla je Klaić. (zg-magazin)