Od Bandića i Uprave Holdinga traže preispitivanje odluke o nabavci novih automobila

Od Bandića i Uprave Holdinga traže preispitivanje odluke o nabavci novih automobila

“Iako ZGH nedvojbeno treba i odgovarajući vozni park te potrebe sasvim sigurno ne podrazumijevaju nabavu luksuznih automobila gornje klase snage snage od 160 kW ili više i to u klasi Audija, Mercedesa i BMW-a i to o trošku građana”, navodi HSLS-ovac Klasić

V. d.predsjednika HSLS-a Zagreba, gradski i saborskog zastupnik Darko Klasić jučer je uputio otvoreno pismo gradonačelniku Milanu Bandiću i Upravi zagrebačkog holdinga povodom iskazane namjere za nabavkom novih 312 osobnih automobila. Klasić od njih traži da preispitaju odluku o nabavci novih vozila koju smatra neprimjerenom.

Pismo prenosimo u cijelosti:

»Nakon potresa, zbog kojeg je znatno oštećen velik broj objekata u gradu, čiji su brojni stanovnici također oštećeni, a gradsko gospodarstvo suočeno je s padom gospodarskih aktivnosti kao i, posljedično, sve većim problemima u vezi s punjenjem gradskog proračuna i onog Zagrebačkog holdinga, ocjenjujemo neprimjerenom namjeru Zagrebačkog holdinga o nabavi 312 osobnih automobila u postojećim uvjetima. Osobito je nedopustivo da si Gradsko stambeno-komunalno gospodarstvo (GSKG) dopušta nabavu vozila premda je glavni upravitelj zgrada koje su stradale u potresu u Zagrebu, a u pogledu kojih se ispostavilo da nisu bile ni osigurane niti su se propisno (protupotresno) održavale.

Iako Zagrebački holding za potrebe pružanja svojih usluga nedvojbeno treba i odgovarajući vozni park te potrebe sasvim sigurno ne podrazumijevaju nabavu luksuznih automobila gornje klase snage od 160 kW, i to u klasi automobila Audija A6, Mercedesa E klase i BMW-a serije 5, o trošku njegovih korisnika, odnosno građana. Također smatramo da su Zagrebačkom holdingu za potrebe poslovanja zasigurno dostatni automobili donje ili najviše srednje klase, pod uvjetom optimizacije njihova broja kao i njihove racionalne upotrebe.

HSLS Grada Zagreba stoga poziva upravu Zagrebačkog holdinga i gradonačelnika da preispitaju odluku o nabavci novih automobila, a ta bi odluka trebala biti primjerenija trenutku u kojem se nalazi Grad Zagreb i njegovi stanovnici, pri čemu se razlika sredstava treba u najvećoj mogućoj mjeri preusmjeriti financiranju ublažavanja i otklanjanja posljedica potresa. Na gradskoj upravi je da preuzme odgovornost za težinu posljedica uzrokovanih potresom uslijed sustavnog nemarnog i nesavjesnog upravljanja gradskom imovinom, a ne da se ponaša kao pijani milijarder, potpuno nesvjesna svoje uloge i svojih obveza prema građanima«. (ZG-m)