Novi režim rada Holding centra

Novi režim rada Holding centra

Središnja poslovnica za odnose s korisnicima Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava prilagodila je poslovanje u skladu s nastalom situacijom i preporukama resornih tijela.

Stoga iz ZGH građane mole da do daljnjeg primarno koriste elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.

No i građanima koji se ipak odluče na dolazak – Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 asistencija će biti pruža u najvećoj trenutno raspoloživoj mjeri, poručili su iz ZGH.

Osiguran je posebno štićeni prostor s internom govornom vezom, uređaj za automatsko plaćanje, izolirano mjesto za ispunjavanje zahtjeva te poštanski pretinac za pisane predstavke. U prostoru smije istovremeno boraviti jedna osoba.

Tako organizirane usluge dostupne su tijekom cijelog, uobičajenog radnog vremena središnje poslovnice. Podsjetimo, Holding centar radnim je danom otvoren od 7.30 do 19.30 sati te subotom od 8 do 12.

Ipak, preporučuje se elektronička razmjena dokumentacija koja se može poslati putem elektroničke pošte i adrese holding.centar@zgh.hr.

Sve kompleksnije usluge informiranja, podrške i savjetovanja moguće su uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar, čiji su agenti raspoloživi 24 sata dnevno na broju 072 500 400.

Uz ograničenu korisničku zonu, a u neposrednoj blizini ulaza u poslovnicu, smješten je Pokretni ured u kojem se također mogu platiti računi, ali bez ulaska u specijalizirano vozilo koje trenutno ne obilazi rasporedom predviđene gradske lokacije. Transakcije kod djelatnika omogućene su radnim danom od 7.30 do 15.30 te subotom od 8 do 12 sati.

Izdavanje različitih potvrda osigurano je također elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom. (zg-m)