
Nove cijene ZET-ovih karata i parkiranja bit će poznate za mjesec dana
Bandić: »Moramo uvesti kartu između četiri i 12 kuna jer polusatna karta od četiri kune ima prekratak rok« / Parkiranje će se naplaćivati u urbanoj jezgri Zagreba i to »po simboličnim cijenama«
Matej Knežević
Nakon što je u petak otvorio sajam lova i ribolova na Zagrebačkom velesajmu gradonačelnik Milan Bandić okupljenim je novinarima prokomentirao ranije najavljene promjene cijena karata u javnom gradskom prijevozu, te odgovorio hoće li građani morati snositi minus od ZET-a u iznosu od 20 milijuna kuna.
Predstavnicima medija »i ostalim dušebrižnicima ovoga grada« poručio je kako je on građanima odgovoran za voženje Zagreba već sedamnaest i pol godina te će i dalje o njima voditi računa.
Rekao je kako se radi na tome da se optimalan način kako dva sata vožnje pretočiti u cijene, a da se pritom ne pritom ne udari po džepu građana. Misli kako će do spomenutog dogovora doći za dva tjedna.
Pritom je nadodao: »Uveli smo pred šest mjeseci kartu od četiri kune, a iz dva razloga moramo uvesti kartu između četiri i 12 kuna jer polusatna karta od četiri kune ima prekratak rok«.
Podsjetio je da Grad subvencionira ZET s milijunima kuna, te ustvrdio kako se taj teret mora rasporediti. Građanima treba omogućiti da se tri-četiri stanice voze za 4 kune, dok bi oni koji se voze 7 do 12 stanica plaćali 6 ili 8 kuna, a oni koji se voze dva sata za 10 ili 12 kuna, rekao je Bandić.
»Kada izmiksamo sve navedeno pravovremeno ćemo o tome obavijestiti medije«, dodao je. Gradonačelnik tvrdi da neće doći do udara na džepove sugrađana.
Dotaknuo se i novog režima naplate parkiranja, što je još jedna od aktualnih tema ovih dana. Poručio je da neće odustati od prijedloga da se »ravnomjerno u cijelom gradu uvede naplata parkiranja«. Ponovio je kako postoje građani koji su uložili u gradnju garaža i time investirali u parkiranje za narednih 30-40 godina, a ono koji si to ne mogu priuštiti neka se parkiraju na javnom prostoru, ali neka za to i plate. Rekao je i da će se cijene parkiranja »prilagoditi mogućnostima građana«.
Novinare je zanimalo što će biti i s malim ulicama. Gradonačelnik je odgovorio kako će parkiranje naplaćivati gdje postoji javni prostor, odnosno u urbanoj jezgri Zagreba i to po simboličnim cijenama koje će biti poznate najkasnije za mjesec dana.
»Ovdje nije riječ o nikakvom haraču, već nastojanju da se napravi red, pokriju troškovi održavanja i da svi budu zadovoljni«, zaključio je.