
Nova akcija Hrabrog telefona za edukaciju i podršku
Svakim radnim danom u vremenu od 9 do 20 sati linija je otvorena na besplatnom broju telefona 116 111
U suradnji s internacionalnom mrežom dječjih linija Child Helpline International (CHI) i britanskom organizacijom za zaštitu djece (NSPCC), Hrabri telefon je razvio promotivni video koji dječjim jezikom govori o tome što je Hrabri telefon, kada ga djeca mogu nazvati i što pri tome mogu očekivati.
Video će se prikazati u svim osnovnim školama u Hrvatskoj kako bi educirali školarce, ali im i pokazali da nisu sami u slučaju nevolja.
Hrabri telefon je nevladina, neprofitna organizacija osnovana s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima, ali i rada na prevenciji zlostavljanja i zanemarivanja, kao i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži.
Svakim radnim danom od 9 do 20 sati linija je otvorena na besplatnom broju telefona za nazivatelje 116 111.
Nedavno je otvorena i linija za roditelje (0800 0800) putem koje mogu dobiti podršku i savjet s područja kompetentnog roditeljstva, poboljšanja komunikacije s djetetom ili mladom osobom unutar obitelji, kako razgovarati s djetetom o razvodu, svih oblika zlostavljanja i zanemarivanja djeteta te ostalih područja usko vezanih uz zaštitu djetetovih potreba i prava. (zg-m)
Video pogledajte u nastavku.