
Na Velesajmu predstavljen projekt “Hrvatski proizvod za hrvatski turizam”
Potpredsjednik HGK Josip Zaher rekao je kako je želja Komore kroz turizam plasirati što više hrvatskih proizvoda – od same investicijske potrošnje kod gradnje turističkih objekata, pa do krajnje potrošnje kroz hotele i restorane
U Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma danas je otvoren dvodnevni specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji je treću godinu zaredom, u sklopu akcije Kupujmo hrvatsko, organizirala Hrvatska gospodarska komora.
Cilj projekta je povećanje udjela domaćeg proizvoda u hrvatskoj turističkoj ponudi – usmjeravane proizvoda i usluga prema turističkom sektoru kako bi se otvorila mogućnost veće suradnje te povećala konkurentnost hrvatskog gospodarstva i ubrzao gospodarski rast.
Zamjenica gradonačelnika Zagreba Olivera Majić istaknula je kako je Grad svjestan važnosti nacionalne akcije Kupujmo Hrvatsko. Stoga sa zadovoljstvom, ali i kontinuiranom podrškom sudjeluje u brojnim aktivnostima kojima je cilj afirmiranje domaće proizvodnje, nacionalnog gospodarstva, unapređenje prodaje hrvatskih proizvoda, otvaranje novih radnih mjesta, smanjenje uvoza… Dodala je kako pozdravlja inicijativu povezivanja domaćih proizvođača s našim hotelijerima, ugostiteljima i iznajmljivačima, imajući u vidu da hrvatski turizam iz godine u godinu raste i da se s njim razvijaju i druge gospodarske grane.
Potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za trgovinu i financije Josip Zaher rekao je kako je želja Komore kroz turizam plasirati što više hrvatskih proizvoda – od same investicijske potrošnje kod gradnje turističkih objekata, pa do krajnje potrošnje kroz hotele i restorane.
»Hrvatska proizvodnja treba i strano tržište, a turizam nam se pruža kao fenomenalan ventil za plasman naših proizvoda na strana tržišta. Želimo da turist proba naše proizvode i da ih poželi i traži i u svojoj zemlji. U projektu sudjeluje više od 60 specijaliziranih izlagača iz područja prehrambene, ugostiteljske, drvne, građevinske, tekstilne industrije kao i kompletan turistički sektor«, pojasnio je Zaher.
Glavno događanje prvog dana je okrugli stol pod nazivom Primarna prehrambena proizvodnja – prilika za hrvatski turizam. Uz analizu potrošnje hrane i pića u sezoni posjetiteljima okruglog stola će biti predstavljen i projekt Digitalna komora, kojim HGK želi pridonijeti povećanju korištenja ICT tehnologija u području pružanja e-usluga na razini cijele države. Drugi dan rezerviran je za upoznavanje poduzetnika s mogućnostima brendiranja njihovih proizvoda znakovima Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko na radionici EU bespovratna sredstva za pravo uporabe znakova kvalitete HGK. Također će se održati i 4. Regionalni forum obiteljskog smještaja za Grad Zagreb. (zg-magazin)