Messerschmitt oživljava male automobile na tri kotača

Messerschmitt oživljava male automobile na tri kotača

(Foto: Messerschmitt Werke)

Autić ima dva sjedala (sjedi se u tandemu), dva sigurnosna pojasa te jednostavan kokpit s mjeračima, upravljačem u stilu formule 1 i ručnom kočnicom

Messerschmitt Werke je lansirao benzinske i električne verzije ultralakog roadstera na tri kotača po uzoru na originalne Kabinenrollere iz 1950-ih i 1960-ih.

»Kabinenroller« je u prijevodu »skuter s kabinom«, a originalni modeli Messerschmitt Kabinenroller (KR) bili su upravo to. Automobilčići s tri kotača i motorima male zapremnine. O najsnažnijoj inačici originalnog Messerschimtta, modelu Tiger već smo pisali na našim stranicama: https://zg-magazin.com.hr/messerschmitt-tg-500-malisan-zlokobnog-imena/

Koristeći suvremene materijale i modernu automobilsku tehnologiju tvrtka Messerschmitt Werke proizvodi modernizirane skutere s kabinom nadahnute modelom KR-200 Sport koji teže čak i manje od originala.

Dodatne opcije

Nakon što su debitirali s modelom Messerschmitt KR 25 – skuterom s aerodinamičnom kabinom i pogonom na pedale u kombinaciji s elektromotorom, voditelj projekta Achim Adlfinger je primijetio porast interesa za mala, učinkovita vozila. Stoga je iskoristio vrijeme pandemije koronavirusa za razvoj novih KR-202 Sport i KR-E5000 mikroautomobila s autonomnim pogonom.

Oba imaju karoseriju od stakloplastike koja je montirana na hibridnu šasiju od pocinčanog čelika i aluminija. Uključeno je vjetrobransko staklo Perspex, no budući da se novi model s tri kotača temelji na originalnom otvorenom roadsteru KR-200 Sport, staklena kupola koja pokriva kabinu je dodatna opcija. Hidraulične disk kočnice na dva prednja kotača i jednom stražnjem kotaču brinu se za sigurno zaustavljanje, a sustav ovjesa s podesivim opružnim prigušivačima zadužen je za upijanje neravnina na cesti.

Autić ima dva sjedala (sjedi se u tandemu), dva sigurnosna pojasa te jednostavan kokpit s mjeračima, upravljačem u stilu formule 1 i ručnom kočnicom. Tu su i USB priključak za punjenje i pretinci za odlaganje ispod poklopca.

Bezinski i električni pogon

Vozilo je dugačko 285 cm. Razlika između modela KR-202 Sport i E5000 je u pogonskom sustavu. Prvi pokreće jednocilindrični četverotaktni benzinski motor snage 7,3 KS, zapremnine 125 ccm s CVT automatskim mjenjačem i postiže 90 km/h. Automobil je težak samo 220 kg, a može prijeći 160 km s punim 6-litarskim spremnikom.

KR-E5000 raspolaže sa 6,7 KS (5000 W) i također postiže 90 km/h. Međutim, kod ove izvedbe krajnja se brzina smanjuje s padom kapaciteta baterije na 80 km/h. Baterija se puni četiri do šest sati. Kupci mogu udvostručiti taj opseg dodavanjem dodatne baterije. Električni roadster s jednom baterijom je nešto lakši od benzinske varijante (oko 195 kg).

Spomenimo da je originalni Messerschmitt KR-200 Sport težio je 230 kg, malo više od ovih novih inačica.

Messerschmitt Werke započeo je proizvodnju svojih najnovijih modela u Španjolskoj početkom ove godine. Trenutno nudi KR-202 Sport po početnoj cijeni od 10.950 eura i KR-E5000 Sport po početnoj cijeni od 12.950 eura, bez PDV-a. Tu je i 690 eura europske naknade za dostavu. Opcije uključuju kupolu staklenu kupolu, dvostupanjsko električno grijanje, AM/FM/ Bluetooth radio i kromirani stalak za prtljagu.

Kako mali Messerschmitt izgleda u vožnji, može se pogledati u slijedećem videu: https://youtu.be/zg_7Dq5o5uE

Boris Jagačić

Komentiraj

*