
Komunikacijski stručnjaci nagradili zagrebački projekt za umirovljenike
Broj starijih osoba u Zagrebu u porastu, a često ih se poistovjećuje s bolesti, nemoći, malim mirovinama. No to su građani puni ideja, željni života, ali nerijetko su isključeni, istaknula je pročelnica Galić
Komunikacijska platforma Najmudriji.hr svojim je tvorcima u srijedu donijela nagradu – Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji regionalne i lokalne samouprave. Projekt je to zagrebačkog Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, čiji je cilj bio stvoriti jedinstveno mjesto informiranja Zagrepčana starijih od 65 godina te svih onih koji žele pratiti teme vezane uz starije sugrađane. Gradski ured na projektu je surađivao s Pragma komunikacijama.
Pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Romana Galić istaknula je kako cijelom timu ova nagrada mnogo znači.
»Priznanje je to za svih petnaestak godina rada s najugroženijim, najpotrebitijim i najranjivijim skupinama građana u Zagrebu. To je priznanje timu koji izlazi iz birokratskih okvira i pokazuje kako je doista moguće mijenjati društvo u kojem živimo«, kaže Galić i dodaje kako nije važno raditi samo i isključivo ono što je propisano zakonom, već ono što nalaže život, ono što osjećate kao bîlo građana i ono što vidite da je u danom trenutku potrebno.
»Jako me veseli što je žiri prepoznao projekt i time podržao komunikaciju prema kategoriji građana koju smo stavili u fokus, a to su građani starije životne dobi. Naime, broj starijih osoba u Zagrebu i Hrvatskoj je u porastu. Često ih se poistovjećuje s bolesti, nemoći, malim mirovinama. No to su građani puni ideja, željni života, ali su nerijetko neopravdano socijalno isključeni. Ovaj projekt na neki je način ulaganje u sve nas jer na mladima svijet ostaje, ali na starima opstaje. Sve što danas ulažemo u naše roditelje, bake ili djedove, zapravo ulažemo u sebe same“, istaknula je pročelnica.
Ana Stunić iz Pragma komunikacija kazala je kako statistike pokazuju da stariji građani sve više koriste digitalne alate. Dodala je kako im institucije trebaju pomoći u približavanju mogućnosti koje donose novi komunikacijski alati. Osim toga, ova platforma predstavlja ulaganje u ‘infrastrukturu’ budućnosti kada će sve osobe starije dobi biti izrazito digitalno pismene i imati potrebe upravo te vrste.
Pragma komunikacije dobile su Grand PRixa HUOJ-a i za internu komunikaciju projektom oglasnika Njuškala »S Herojem vrijednosti do Glavne Njuške«. (ZG-m)