Kineski Lonely Planet objavio vodič o Zagrebu

Kineski Lonely Planet objavio vodič o Zagrebu

Kinesko izdanje Lonely Planet-a, utjecajnog brenda svjetskih turističkih vodiča, u svom ožujskom izdanju objavio je vodič o Zagrebu, izvijestila je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Kini Franka Gulin.

Naglasila je da vodič na simpatičan i živopisan način donosi sve informacije o Zagrebu te da je prvenstveno namijenjen putnicima koji vole kulturu, umjetnost i lokalnu hranu.

»Iako je realizacija turističkih putovanja s dalekih tržišta u ovim okolnostima znatno otežana, objava vodiča o Zagrebu doprinosi zadržavanju vidljivosti i promociji našeg glavnog grada na kineskom tržištu, ali i Hrvatske u cjelini«, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Naglasio je da putnici iz Kine iznimno cijene turističke proizvode po kojima je naša zemlja međunarodno prepoznata, kao što su kultura, priroda i eno-gastronomija.

Kako je Zagreb na kineskom tržištu poznat kao »grad muzeja«, autorica vodiča Si Ma Yan u tekstu naglasak stavlja na muzeje, galerije, murale, fasade i ostale oblike ulične umjetnosti na zagrebačkim ulicama. Preporučuje i posjet zanimljivim antikvarijatima te kupnju antiknog nakita u brojnim retro vintage dućanima i šarmantnim radionicama nakita. U vodiču je posebno istaknuto kako je Zagreb idealan za šetnje lijepim parkovima.

»Počašćeni smo što je Zagreb predstavljen kineskom tržištu kroz mini urbani vodič te se nadamo da će, unatoč zahtjevnim vremenima u kojima se nalazimo, pridonijeti dodatnom pozicioniranju našeg glavnog grada na kineskom tržištu. Gosti iz Kine su oduvijek bili važni za Zagreb, a izdanje ovakvog urbanog vodiča potvrđuje i značaj hrvatskog glavnog grada u Kini«, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld. Podsjetila je kako je Lonely Planet proglasio Zagreb kao najbolju europsku destinaciju 2017. godine (Best in Europe) te je sada ovo njihovo drugo veliko priznanje za Zagreb. (ZG-mag)

Komentiraj

*