Kako proširiti poslovanje na američko tržište

Kako proširiti poslovanje na američko tržište

Predsjednik HUP-a Mihael Furjan smatra da je nužna edukacija predstavnika malih kompanija kako da izađu i snađu se na tom velikom tržištu

U cilju informiranja hrvatskih poduzetnika o poslovanju u SAD-u danas je u poslovnom centru Wespa Spaces na Zavrtnici održana konferencija „Proširite poslovanje na tržištu SAD-a”. Konferenciji su nazočili brojni predstavnici hrvatskih tvrtki koji žele poslovati u SAD-u, ali i oni koji imaju već dugogodišnje iskustvo na tom tržištu.

„U zadnje vrijeme velik je interes hrvatskih poduzetnika za američko tržište, ali neki od njih nemaju kapacitete za njega te naše društvo preko partnerskog američkog društva Trans-Atlantic Market Development i Veleposlanstva SAD-a pomaže da ostvare te kapacitete. Radi se o tvrtkama iz IT sektora, a imamo iskustva i s industrijom zdravlja, proizvođačima kozmetike, nekih ukrasnih proizvoda te poduzetnicima iz autoindustrije”, rekao je Mauro Lukić iz hrvatskog društva Armatus Prudentia d.o.o. Naglasio je da hrvatski poduzetnici na tržištu SAD-a mogu ostvariti veliki profit, mogućnost dodatnog zapošljavanja, a dio novca mogu prenamijeniti za tehnološki razvoj.

„Što se tiče olakšavanja poslovanja u SAD-u, svaka država je nadležna za investicijsku klimu i ima svoje programe. Neke pružaju mogućnost sufinanciranja plaća, neke daju porezne olakšice te bespovratna sredstva, ali su beneficije za poduzetnike bolje organiziranije nego u Hrvatskoj“, istaknuo je Lukić.

Predsjednik HUP-a Mihael Furjan izrazio je nadu da će se s SAD-om uskoro potpisati ugovor o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja. Smatra kako je nužna edukacija predstavnika malih kompanija kako da izađu i snađu se na tom velikom tržištu.

„Za SAD trenutno Pliva izvozi lijekove i HS Produkt pištolje. Ima i nekih malih IT tvrtki koje se probijaju na tamošnje tržište”, rekao je Furjan.

Osvježavajuće piće i proizvod za bolji san

Zagrepčanin Stjepan Dikanović na američko tržište izlazi s proizvodom Nite. Riječ je o inovativnom proizvodu koji pomaže ljudima koji imaju probleme sa spavanjem. Pojasnio je da proizvod funkcionira na bazi elektromagnetskih valova niske frekvencije, a aktivira se putem aplikacije na mobitelu.

„Proizvod se stavlja na sljepoočnice 15 minuta prije spavanja. Njegovu učinkovitost je potvrdila i medicinska struka, a rađena je i studija o njemu u njemačkom laboratoriju. Pomaže izlučivanju melatonina što utječe i na bolje raspoloženje kod ljudi”, kaže Dikanović. Naglasio je da se na proizvodu radilo šest godina.

Mario Likar iz Zagreba predstavio je piće kombucha, a radi se o osvježavajućem, blago gaziranom fermentiranom čaju koji je već poznat u drugim zemljama. Naglasio je da je njegova tvrtka Ekipa produkt pokrenula proizvodnju tog pića u Hrvatskoj.

Vlasnik tvrtke Agrivi d.o.o. Matija Žulj već sedam godina uspješno posluje s SAD-om. „Radimo s poljoprivrednim kompanijama koje su pokazale interes za naš proizvod – sustav za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom. Partneri su nam na deset lokacija u SAD-u, od istočne do zapadne obale”, rekao je za ZG-magazin Žulj.

Spomenimo na kraju da su konferenciju organizirali HUP, Armatus Prudentia d.o.o. i Veleposlanstvo SAD-a u Hrvatskoj.

Ivana Vranješ

Komentiraj

*