Kad se želja za većim profitom prikazuje kao (lažna) briga za okoliš

Kad se želja za većim profitom prikazuje kao (lažna) briga za okoliš

U ovim apsurdnim vremenima sve je više radnji, odnosno poslova prebačeno na krajnjeg korisnika – potrošača, koji zbog toga ne plaća nižu cijenu usluge.

Podsjetimo na primjere iznesene u tekstu Svi smo mi smetlari i bankari. Može se dodati – i djelatnici raznih telekom kompanija.

Zbog navodne brige za okoliš Hrvatski Telekom je odlučio isforsirati slanje računa za svoje usluge putem portala i/li aplikacija. No, u praksi s njima ima problema, što kod korisnika izaziva frustraciju.

Čitatelj nam javlja kako ne može doći do računa za mobilnu uslugu. Obavijest mu je proslijeđena SMS-om s poveznicom na kojoj bi se račun trebao otvoriti. Poveznica vodi na Moj Telekom portal, ali tvrdi da mu se ona nikad ispravno ne otvara, odnosno konstantno mu se javlja greška.

Na stolnom računalu može pristupiti Moj Telekom portalu, ali mu se tamo ne dopušta dodavanje mobilne usluge, pa ondje može preuzeti račune samo za internet i fiksni telefon, koje također ima kod tog pružatelja usluge.

Korisničku podršku čeka kao »ozebli sunce«

Poveznica iz SMS-a rezultira ovakvom obaviješću na zaslonu mobitela

»Zovem broj za korisničku podršku i čekam da se netko javi kao ozebli sunce«, navodi nam čitatelj (podaci poznati redakciji).

Riječ je o broju za podršku 0800 9000 koji je nekako skriven na stranicama HT-a i radije se nude rješenja poput virtualnog tehničara i česta pitanja. No zato je tu usluga nazvana Premium telefonska podrška na koju se na operatera ne treba toliko čekati, ali se zato dodatno naplaćuje. Pa zašto ne zaraditi još koju kunu na korisnicima koji imaju poteškoće s uslugom koju već ionako plaćaju!?

S druge strane treba spomenuti da zbog prebacivanja na elektronički račun korisnicima usluga nije niti će pojeftiniti. A pružatelj usluga uštedio si je na poštarini (cijena marke), omotnici, papiru na kojem je račun otisnut, tisku, vremenu i dodatnom trošku za kurirsku službu, odnosno na zaposlenicima zaduženim za distribuciju pošte.

Zato krajnji korisnik troši svoj internetski promet i ima sve više posla. On, izgleda, mora imati vremena za bavljenje hirovitim, poluupotrebljivim aplikacijama tražeći rješenje za banalnu stvar kao što je plaćanje računa. I za to nije nikako nagrađen.

A što je sa starijim korisnicima i onima koji nisu toliko vični računalnim rješenjima? Zar oni nisu jednako vrijedni korisnici, zar oni ne plaćaju (redovito) usluge telekomunikacijskih operatera?

B. Jagačić

Dijeli
KOMENTARI
Komentari su zatvoreni