“Izrada makete rotora Remetinec je nužnost, a ne nepotreban trošak”

“Izrada makete rotora Remetinec je nužnost, a ne nepotreban trošak”

Iz zagrebačkog Ureda za programe i projekte Europske unije u ponedjeljak su reagirali na napise nekih medija o tome kako je gradonačelnik Zagreba Milan Bandić o tvrtke EOP d.o.o. naručio izradu makete rotora Remetinec što će je građani platiti 227.500 kuna, ocijenivši to kao »nepotreban trošak«.

U Uredu navode kako potaknuti »nizom pogrešnih zaključaka te selektivnih i zlonamjerno tumačenih činjenica« što ih prenose neki elektronički mediji javnost žele obavijestiti o činjenicama vezanim uz predmetni ugovor.

Podsjećaju kako je projekt rekonstrukcije Jadranske avenije i Avenije Dubrovnik – rotor Remetinec, vrijedan 331.651.787,38 kuna, a najvećim dijelom se financira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj (272.813.628,39 kuna) te iz Državnog proračuna (48.143.581,48 kuna).

»Radi se o EU financiranome projektu pa je kao korisnik bespovratnih sredstava Grad Zagreb dužan osigurati vidljivost i promidžbu. Naime, za svaki EU financirani projekt korisnici sredstava su dužni osigurati vidljivost i promidžbu projekta privremeno (tijekom trajanja projekta) i trajno (po završetku projekta) kako bi se istaknulo da je projekt financiran upravo iz EU izvora«, navodi pročelnica Ureda za programe i projekte EU-a Mirjana Zubak.

Dodaje kako se promidžba te vidljivost projekta osigurava raznim aktivnostima i na razne načine, od postavljanja tematskih ploča, oznaka i plakata, tiskanja letaka i drugih materijala, organiziranja konferencija, snimanja televizijskih i radijskih spotova i sl., a provode se ovisno o vrsti, opsegu i sadržaju projekta te o njegovim specifičnostima i o mnogim drugim aspektima. »Ove aktivnosti su obvezni element svakog EU financiranog projekta«, ističe Zubak.

Kako se radi o velikome infrastrukturnom projektu financiranu iz EU sredstava, najvećem do sada u Zagrebu, ali i jednome od najvećih u Republici Hrvatskoj, vidljivost i promidžba projekta planira se provesti kroz niz aktivnosti.

»Jedna od njih, kojima se planira osigurati trajna vidljivost projekta (i nakon njegova završetka) su i predmetne makete, odnosno prikaz projekta u umanjenom mjerilu, njih ukupno tri u okviru spomenutog iznosa troška od 227.500,00 kuna«, navodi Zubak i dodaje kako će makete na sebi imati oznake vidljivosti izvora financiranja te će biti postavljene na različitim lokacijama Gradske uprave.

»Osim navedenog, provest će se niz drugih promidžbenih aktivnosti te će se javnost kontinuirano informirati jer je Grad Zagreb, ponavljamo, kao korisnik bespovratnih sredstava to dužan činiti«, poručuje Mirjana Zubak. (ZG-m)

Komentiraj

*