“Hrvatska, puna života” – novi slogan domaćeg turizma

“Hrvatska, puna života” – novi slogan domaćeg turizma

Slogan »Croatia, full of life«, napominju u HTZ-u, kod ispitanika je budio pozitivne emocije upravo zbog riječi »život«, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija

»Croatia, full of life« (»Hrvatska, puna života«) novi je slogan hrvatskog turizma glasi koji će zamijeniti slogan »Mediteran kakav je nekad bio«, odlučilo je povjerenstvo Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić danas su predstavili novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma, koja će sadržavati jedinstvenu promotivnu poruku, odnosno najvažniji razlog koji će motivirati gosta da posjeti upravo Hrvatsku.

»Odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Cijeli će koncept biti gotov kada nam završi natječaj za vizualni identitet koji će biti temeljen na ovom krovnom komunikacijskim konceptu, a kreira se i nova web stranica. Kada sve bude dovršeno, pripremit ćemo veliko lansiranje prema našim emitivnim tržištima. Novi krovni komunikacijski koncept mora biti prilagodljiv komuniciranju i naših destinacija i naših proizvoda, ali mora i izazivati emocije«, rekao je ministar Lorencin, dodavši kako će koncept biti dovoljno prilagodljiv jer će se koristiti u svim oblicima promocije hrvatskog turizma.

Direktor Ivičić je naglasio kako se u cijeli proces traženja novog krovnog komunikacijskog koncepta krenulo zbog novih trendova i zakona tržišta. »Hrvatskoj je potreban snažan idejni koncept koji će predstavljati okosnicu komunikacije koja će obuhvatiti cjelokupnu priču o našoj zemlji kao turističkoj destinaciji i koji će biti prilagodljiv zahtjevima tržišta. U novom su konceptu vrlo dobro istaknuti emocionalni benefiti naše zemlje, a kako pokazuju ispitivanja na tržištima, i vizualna ekspresija ideje je iznimno dobro prihvaćena«, objasnio je Ivičić, dodavši kako će po sličnom postupku uskoro biti objavljen međunarodni natječaj za vizualni identitet, odnosno za brand logo.

Podsjećamo, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je međunarodni natječaj u svrhu pronalaska visoko specijaliziranih agencija s dugogodišnjim marketinškim i promocijskim iskustvom, a koje su ponudile prijedloge krovne komunikacijske ideje s lako razumljivom porukom o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.

Autor slogana i čitavog komunikacijskog koncepta je agencija BBDO, čije je rješenje izabrano na javnom natječaju na koji je pristiglo ukupno 12 ponuda, te pet rješenja koja su ušla u uži krug.

Slogan »Croatia, full of life«, napominju u HTZ-u, kod ispitanika je budio pozitivne emocije upravo zbog riječi »život«, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija. Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je »Don’t fill your life with days, fill your days with life«, a svi tiskani i online materijali bit će pripremljeni do rujna ove godine, od kada će se znak slogan službeno koristiti. (B. J.)

Komentari su zatvoreni