
Hrvatska pošta od danas posluje s novim logotipom
(Novi logotip na zgradi Hrvatske pošte u Jurišićevoj)
Hrvatska pošta od danas posluje s novim logotipom i vizualnim identitetom. Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme, pojašnjavaju u Hrvatskoj pošti.
Ovaj pristup promjeni vizualnog identiteta tvrtke rezultirao je prepoznatljivim oblikom poštanskog roga koji oduvijek simbolizira poštansku djelatnost. Ujedno ostvaruje i novu asocijaciju koja je u skladu s vremenom u kojem živimo, a to je simbol geolokacijske oznake (engl. location pin).
»Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte. Nova pošta je vodeća logistička tvrtka s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe. Pružamo suvremene, digitalne usluge, a u skladu sa Strategijom Pošta2022. fokusirani smo na temeljno poslovanje i digitalizaciju kao važnu filozofiju razvoja«, poručio je predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo.
Nagrađivani dizajner Boris Malešević, ujedno i autor novog logotipa istaknuo je kako se nastojalo sačuvati sve razlikovne elemente poput boje i karaktera znaka te mu istovremeno dati suvremen i novom, digitalnom vremenu prikladniji oblik.
S obzirom na veličinu i rasprostranjenost mreže od 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske, izmjena logotipa provodit će se kroz određeni vremenski period. U prvoj fazi novi će vizualni identitet biti primijenjen na najvećim i najfrekventnijim poštanskim uredima te na dijelu voznog parka. (zg-m)