Zamjenica gradonačelnika Zagreba Olivera Majić je istaknula da je Gradska uprava spremna da se ovaj projekt razvije i na državnoj razini te se vode razgovori o tome. Spomenula je da se radi projektu koji je nagrađen kao najbolji u takozvanom menadžmentu poslovnih procesa
U Gradskoj upravi u petak gradonačelnik Zagreba Milan Bandić sa suradnicima je održao konferenciju za novinare na temu “Digitalizacija financijskog poslovanja Grada Zagreba”.
Gradska uprava u posljednjih devet mjeseci u potpunosti je implementirala digitalizaciju financijskog poslovanja kojom se unaprjeđuju poslovni procesi obrade i plaćanja e-računa, papirnatih računa i internih dokumenata za plaćanje.
Digitalizacijom financijskog poslovanja Grada pojednostavljen je administrativni postupak, povećana učinkovitost, smanjeni su troškovi i vrijeme obrade. U ključnom procesu Grada sudjeluje više od 600 zaposlenika iz 25 gradskih upravnih tijela. Proces je u potpunosti digitaliziran za e-račune, papirnate račune i interne dokumente za plaćanje.
Također, digitalizacijom financijskog poslovanja u Gradu Zagrebu je pojednostavljena kontrola i ovjera računa, kao i izrada naloga za isplatu te sam proces plaćanja i knjiženja računa. Implementacijom e-financijskog poslovanja 12 500 poslovnih suradnika Grada Zagreba brže i jeftinije ispostavlja e-račune Gradu Zagrebu uz mogućnost praćenja statusa e-Računa. Proces je znatno unaprijeđen jer je smanjen broj procesnih aktivnosti za 46 posto, a postupak digitalizacije usluga zaprimanja i obrade elektroničkih računa odvija se u nekoliko klikova.
Zamjenica gradonačelnika Zagreba Olivera Majić je istaknula da je Gradska uprava spremna da se ovaj projekt razvije i na državnoj razini te se vode razgovori o tome. Spomenula je da se radi projektu koji je nagrađen kao najbolji u takozvanom menadžmentu poslovnih procesa, a omogućava vođenje menadžmentskog računovodstva, što je važno i za samog gradonačelnika.
„Ne samo da Gradska uprava korespondira s vremenom i tehnologijama, nego čitamo znakove vremena i idemo korak dalje. To se moglo vidjeti i prije par mjeseci kad smo najavili da krećemo s procesom digitalizacije gradskih usluga. Danas je to e-financijsko poslovanje, a za tjedan dana će biti predstavljene e-dozvole, bilo da se radi o lokacijskoj, građevinskoj ili uporabnoj dozvoli. No jače od svega ovoga su ljudi“, istaknuo je gradonačelnik Bandić. Dodao je da je temeljna zadaća Gradske uprave da bude istinski servis građana i logistika poduzetnicima.
Ivana Vranješ