Coca-Cola počela prodavati mlijeko

Coca-Cola počela prodavati mlijeko

Mlijeko već desetljećima nestaje iz prehrane u SAD-u, danas ga Amerikanci piju 37 posto manje u odnosu na 1970. godinu. Zato je pomalo čudno da Coca-Cola ulaže u ne više toliko popularan napitak

U sljedećih nekoliko tjedana najveća svjetska kompanija pića Coca-Cola na tržište postavlja novo, proteinsko i skuplje mlijeko. Novi proizvod Fairlife izgledat će i imati okus baš poput pravog mlijeka, ali će imati manje šećera, više bjelančevina i neće sadržavati laktozu.

„Naš proces obrade mlijeka omogućava povećanje proteina za 50 posto, smanjenje šećera za 30 posto, a neće imati laktozu“, opisao je prošle godine Sandy Douglas, potpredsjednik Coca-Cole.

Washington Post piše kako je zanimljiv odabir vremena kad kompanija ulazi u takav biznis. Mlijeko već desetljećima nestaje iz prehrane u SAD-u, danas ga Amerikanci piju 37 posto manje u odnosu na 1970. godinu. Zato je pomalo čudno da Coca-Cola ulaže u ne više toliko popularan napitak.

Nije mlijeko već mliječni proizvod

Prvo treba razumjeti da se ne radi o mlijeku, više o mliječnom proizvodu, ono nema laktoze što je dobro jer je to jedini takav proizvod čija potražnja raste. I to brzo, prema podacima Euromonitora prodaja sojinog i bademovog mlijeka učetverostručila se od 1999. godine.

Najzanimljiviji aspekt mliječne ponude te svjetske kompanije nije ono što piće nema nego što ima. A ima puno proteina, čak 50 posto više u odnosu na prosječno mlijeko, što je prema američkom listu pravi razlog ulaska u novi posao. Prepoznali su novu priliku jer raste potražnja za proteinskim napicima, shakeovima i otvaraju se novi tematski barovi.

Amerikanci sve više provjeravaju količinu proteina na ambalažama proizvoda, te ih žele više u svojoj prehrani, navodi Harry Balzer, analitičar i autor knjige „Prehrambene navike u Americi“.

Ipak, neće ih biti lako uvjeriti da piju Fairlife. Cijena će biti iznad prosjeka, oni koji još i dalje kupuju mlijeko uzimaju ono najjeftinije. Također, njihov vlastiti proces obrade neće prihvatiti svatko, morat će objasniti proizvodnju i koliko je napitak prirodan. (zg-magazin)

Komentari su zatvoreni