Čistoća dobila službu koja će pratiti popunjenost spremnika i stanje na zelenim otocima

Čistoća dobila službu koja će pratiti popunjenost spremnika i stanje na zelenim otocima

Bandić: „Dok ne racionaliziramo poslovanje Čistoće nema poskupljenja odvoza niti za 1 kunu”

Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća ima novi operativno-komunikacijski odjel (OKO) i službu za ophodnju koja danas započinje s radom.

Putem informatičkih platformi sva će se vozila nadzirati 24 sata dnevno, a računalni će sustav kontinuirano pratiti stanje na terenu te do zelenih otoka i drugih spremnika za otpad upućivati najbliže vozilo Čistoće. Također, brže postupanje bit će moguće zahvaljujući dojavama građana kroz pozivni centar Zagrebačkog holdinga koji je također na raspolaganju 24 sata dnevno.

Služba za ophodnju će sa 17 vozila pokrivati pokrivati isto toliko gradskih četvrti i na dan odvoza će provjeravati popunjenost spremnika i zelenih otoka te kako su građani odvojili otpad. Budući da zasad nemaju nadležnost davanja kazni izricat će opomene i upozorenja, ustanove li da otpad nije propisno odložen. Nadzirat će i rade li radnici Čistoće svoj posao kako treba, odnosno ima li viška otpada oko spremnika te biti u izravnom kontaktu i koordinaciji s predstavnicima gradskih četvrti i mjesnih odbora.

„Oni imaju kartu i adrese zelenih otoka i kontejnera u gradu, a zadatak im je autima patrolirati po četvrti i provjeravati stanje svakog spremnika, ali i površina poput parkova i livada. Ako nešto uoče, to će fotografirati i kroz naš sustav proslijediti nadležnim službama na daljnje postupanje. Osim toga, prijavljivat će ako postoji neki spremnik na adresi koju nemamo evidentiranu pa da i to ispravimo”, objasnio je Robert Kostić, direktor Sektora za komercijalne poslove Čistoće.

Zahvalivši svima koji su radili na ovom projektu vrijednom 150 tisuća kuna, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić je poručio: „Dok ne racionaliziramo i ne optimiziramo poslovanje Čistoće nema podizanja cijena ni za jednu kunu. Mi moramo pokazati efikasnost, urednost, djelotvornost, pedantnost… i do konca ljeta ćemo to demonstrirati”. Dodao je da će odvoz po kubiku komunalnog otpada u Zagrebu koštati manje nego u Rijeci, Splitu i Osijeku.

OKO radi 24 sata dnevno, pružajući servisne informacije Pozivnom centru Zagrebačkog holdinga, koji je na usluzi građanima pozivom na broj telefona 072 500 400 (cijena lokalnog poziva), a surađivat će i s ostalim srodnim gradskim operativno-komunikacijskim službama te policijom, vatrogastvom i dr.

„Danas predstavljamo suvremen sustav pomoću kojeg u Čistoći objedinjujemo praćenje svih naših resursa, od radnika, angažiranih vozila, programa odvoza, popunjenosti spremnika pomoću softverskih rješenja. Rute pražnjenja spremnika od danas nam predlaže računalo, da bi mi učinkovitije i racionalnije upravljali poslovnim procesima. Naše optimalno planiranje i trud oko poboljšanja kvaliteta usluga, snažniju suradnju s predstavnicima gradskih četvrti i mjesnih odbora i pojačanu edukaciju prema građanima, svi ćemo prepoznati kao uredniji i čišći grad”, izjavio je u srijedu Jure Leko voditelj podružnice Čistoća.

Uspostava OKO-a i službe za ophodnju mjere su za unapređenje rada Podružnice Čistoća s ciljem podizanja ekonomičnosti ljudskih i materijalnih resursa u najvećoj mogućoj mjeri, uz podizanje kvalitete usluga koje podružnica pruža s prepoznavanjem i zadovoljavanjem potreba i želja korisnika u pružanju usluga, rečeno je na predstavljanju odjela. (ZG-magazin)