BMW odabrao Zadar za promociju novog Gran Tourera

BMW odabrao Zadar za promociju novog Gran Tourera

Po prvi put njemački BMW je za svjetsku promociju svog vozila odabrao Hrvatsku, točnije grad Zadar. Tamo će do 30. travnja trajati predstavljanje Gran Tourera druge generacije, na tri lokacije – na Poluotoku (ispred sv. Stošije, Arsenala i na Pozdravu Suncu), te kao posebna atrakcija, na pontonu u uvali Jazine.

Gradonačelnik Zadra Božidar Kalmeta izjavio je kako je počašćen što je BMW odabrao baš Zadar za promociju svog vozila, jer je to sjajna promidžba za grad u turističkom smislu, naročito u predsezoni.

Damir Kirasić iz tvrtke BMW pojasnio je da je ovo prvi put da se svjetska promocija nekog njihovog vozila odvija u Hrvatskoj. Trajat će skoro mjesec dana, a u 8 grupa će doći preko 300 svjetskih novinara u tom periodu u Zadar. Osim promocije za medije, bit će mogućnosti da i građani vide automobil i upoznaju se s njegovim dizajnom, koncepcijom i tehničkim karakteristikama. Naime, na tri lokacije u gradu bit će postavljeni paviljoni u kojima će se moći razgledati vozilo i dobiti informacije o njemu. Najatraktivniji izložbeni prostor bit će postavljan na pontonu u uvali Jazine, gdje će se automobil predstavljati medijima. (zg-magazin)