Autoklub Maksimir otvorio knjigu sjećanja na Nikija Laudu

Autoklub Maksimir otvorio knjigu sjećanja na Nikija Laudu

Autoklub Maksimir otvorio je u svojim prostorijama u Zagrebu, u ulici Ružmarinka 17, knjigu sjećanja na preminuloga vozača Formule 1, legendarnog Niki Laude.

Od 22. svibnja do kraja lipnja, građani mogu u Knjigu upisati svoje dojmove o Niki Laudi kao vozaču i pronositelju pozitivnih sportskih ideja i ljudskih vrijednosti.

U Knjigu će se unijeti i sve e-poruke istog sadržaja, koje stignu na adresu www.amk-maksimir.hr, a u AK Maksimir će kao cjelina biti sačuvane za nove generacije.

Prostorije Autokluba otvorene su svakog radnog dana od 7.30 do 16.00 sati, a subotom od 9 do 12 sati.

U povodu smrti F1 velikana AK Maksimir je na svojim mrežnim stranicama po prvi put objavio neke fotografije o Nikiju Laudi snimljene u Austriji i Zagrebu 1975. godine.

U članku naslova Niki Lauda – čovjek kakvog bi volio imati cijeli svijet podsjeća se na Laudino gostovanje u Zagrebu u povodu manifestacije »Niki Lauda predstavlja najbrže automobile svijeta« koja je od 20. do 29. prosinca održana na Zagrebačkom velesajmu.

Predstavljajući na priredbi četrdesetak natjecateljskih automobila i mnoštvo drugih vozila poticao je mlade na bavljenje sportom, na otkrivanje svojih novih mogućnosti.

Lauda je postao je ambasadorom sporta, uzorom upornosti, skromnosti, nenametljivosti, zanemarujući činjenicu da je bio najpoznatiji sportaš svijeta i to nikad nije zlorabio.

Iako je F-1 do tada bila manje poznata, a trkaču stazu imala je Madžarska, jedan Slovenac (Franc Jerančić) tek je počeo s natjecateljskom karijerom, mladi u Zagrebu pokazali su za tu vrstu sporta veliko zanimanje. Niki Lauda podijelio je na tisuće autograma, ne odustajući da svoj potpis dade i zadnjem posjetitelju tog dana. (Foto: Milan Ratkajec)

Fotografije nastale 1975. godine u Austriji i Hrvatskoj, koje do sada nisu poznate javnosti, najbolje govore o tom velikanu Formule 1, ali i o čovjeku koji je mogao živjeti u izobilju, a živio je skromno, čovjeku koji se mogao bahatiti, a bio je ponizan, čovjeku koji je bio na vrhuncu, a želio se i dalje natjecati, čovjeku koji je imao vlastiti avion, ali je najviše volio svoj terenac Chevrolet Blazer i uživao u sigurnoj vožnji.  (ZG-magazin)