
Akcija Kupujmo hrvatsko obilježava punoljetnost
U srijedu će se na Trgu bana Jelačića moći kupiti hrvatski proizvodi po akcijskim cijenama
Najpoznatija nacionalna akcija, Kupujmo hrvatsko, ove godine slavi svoju punoljetnost, u srijedu, 21. listopada od 9 do 18 sati, na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu. Na akciji će se predstaviti i po akcijskim cijenama prodavati najkvalitetniji hrvatski proizvodi. Iz Hrvatske gospodarske komore (HGK) pozivaju građena da se odazovu akciji i podupru hrvatsko gospodarstvo.
Na Trgu će se ove godine predstaviti manje tvrtke, obiteljsko-privredna gospodarstva, zadruge, udruge i domaće radinosti u sklopu zemljopisnih cjelina Središnja Hrvatska, Slavonija, Dalmacija te Istra i Kvarner. Svoje će proizvode najveće hrvatske tvrtke predstaviti u središnjem dijelu događanja.
Iz HGK poručuju kako je vrlo je važno da kao članica Europske unije stvorimo identitet zemlje koja osim vrhunskih sportaša i prirodnih ljepota raspolaže i kvalitetnim proizvodima koji mogu izdržati i globalnu konkurenciju. Poštujući i kupujući hrvatski proizvod, proizvodeći ga svaki dan, uz štednju u svim segmentima društva, učinit ćemo ga konkurentnijim.
»Oni koji stvaraju kvalitetan proizvod moraju biti zvijezde i heroji današnjice. Kao što su nam trebali heroji rata, sada nam treba druga vrsta heroja. Trebaju nam heroji koji troše cipele, koji idu tamo gdje katkada nitko ne ide i prodaju kvalitetan hrvatski proizvod. U uvjetima krize i recesije vrlo važno sačuvati razinu domaće potrošnje i kroz to održati ekonomsku aktivnost zemlje. Opadanjem potrošnje ušli bismo u negativnu spiralu koja nas vodi u stagnaciju, nazadovanje i niz društvenih problema. Kad smo započeli akciju Kupujmo hrvatsko, dodjela znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko od početka je bila njen sastavni i neodvojivi dio. U tom kontekstu ova priznanja za kvalitetu imaju posebnu dimenziju«, stoji u obrazloženju akcije Kupujmo hrvatsko.
»Globalna kriza će proći, ali naše strukturne probleme neće riješiti nitko izvana. Kako bismo sami mogli rješavati probleme, moramo imati proizvod. Upravo proizvod izražava koliko smo kulturni i civilizirani kao nacija jer se narod nigdje ne izražava tako kao u proizvodu«, zaključuje se u obrazloženju. (zg-magazin)