Besplatne radionice nordijskog hodanja za umirovljenike

Besplatne radionice nordijskog hodanja za umirovljenike

Starijim osobama iznimno je važna tjelesna aktivnost, a osobito je korisno održavati naviku kretanja. Nordijsko hodanje pravi je izbor za svaku osobu zbog boravka na svježem zraku i umjerene težine aktivnosti

Iskustva svjedoče kako život tek počinje u mirovini, a doba zrelosti često se naziva i zlatno doba. Naravno, tajna kvalitetnijeg života u mirovini očituje se u činjenici da sa zrelošću razvijamo i razvidnu razinu životne mudrosti koja nas usmjerava na osobnu sreću i zadovoljstvo te da svoj životni ritam usklađujemo s vlastitim željama.

Upravo zbog poticanja kvalitete življenja svih seniora, BKS Bank poklanja stručno vođenu radionicu nordijskog hodanja. Radionice se održavaju:

– u Zagrebu, park Maksimir od 21. do 25. rujna 2015. godine, od 17,30 do 19 sati

– u Opatiji, park Angiolina od 28. rujna do 2. listopada 2015. godine, od 17,30 do 19 sati.

Radionicu vodi renomirana prof. kineziologije Silvija Zoković. Po svakoj radionici je osigurano 20 setova štapova za nordijsko hodanje te je broj mjesta ograničen. Upravo stoga, nužne su prijave i rezervacija na tel. 01 6312 744 (Zagreb) i 051 353 582 (Opatija) ili na e-mail info@bks.hr. Ako imate vlastite štapove za nordijsko hodanje, slobodno se priključite, uz prethodnu najavu.

Radionice nordijskog hodanja održavat će se neovisno o eventualnom kišnom vremenu, samo je potrebno imati kvalitetnu obuću i kišnu kabanicu.

Razlozi za nordijsko hodanje – preporuka prof. kineziologije Silvije Zoković

Lako se uči u svakoj životnoj dobi. Od obiteljske aktivnosti u kojoj sudjeluju i djeca, pa do najstarijih osoba – svi mogu lako i brzo naučiti tehniku nordijskog hodanja. Starijim osobama štapovi pomažu u lakšem održavanju ravnoteže pri kretanju.

Jednostavna oprema. Potrebni su samo štapovi, udobna odjeća i dobre cipele ili tenisice, te dobra volja za ovu učinkovitu tjelovježbu, ali je nužno naučiti tehniku od stručno osposobljene osobe.

Po svakom vremenu i u svako doba godine. S primjerenom odjećom i obućom, u svako doba dana, u prirodi, parkovima ili na asfaltu, sami ili u društvu možete hodati.

Učinkovit trening za cijelo tijelo. Uključujući 90 % mišića izvrsno ćete oblikovati cijelo tijelo. Već i 45 minuta, 3 puta tjedno donijet će izvrsne rezultate, vidljive na rukama i ramenima, natkoljenicama, trbuhu i stražnjici.

Idealna aktivnost za skidanje kilograma. Ruke se preko štapova aktivno uključuju u hodanje, težina tijela se raspoređuje na četiri točke što omogućuje dulje trajanje aktivnosti, nužno u programima mršavljenja. Ublažavajući na taj način utjecaj gravitacije, subjektivni osjećaj naprezanja je manji – možete duže hodati bez osjećaja umora. Kao zdrav način kretanja, sa preko 600 aktivnih mišića, u jednom satu možete sagorjeti između 400 i 500 kcal, što je oko 40 % više nego pri hodanju istom brzinom bez štapova!

Štedi zglobove. Korištenjem laganih i stabilnih štapova rasterećujete, pasivni dio sustava za kretanje i do 30 %, što je posebno vrijedno osobama koje imaju problema sa zglobovima donjeg dijela tijela i leđima. Pravilna tehnika i dobre cipele povećavaju šanse za uspjeh.

Jača srce. Da bi opskrbilo 90 % mišića, srce i krvožilje snažnije radi što se očituje povećanjem pulsa za oko 15 %. Nordijsko hodanje je aerobna aktivnost kojom brže i lakše dolazite do zdravstvenih efekata vježbanja.

Jača imunitet. Boravak na svježem zraku i tjelovježba umjerenog intenziteta jačaju obrambene snage organizma.

Prevencija i ublažavanje tegoba. Medicinska istraživanja pokazuju kako nordijsko hodanje smanjuje gubitak mišićne mase, ublažava migrenu, reumatizam, artroze, a jačajući mišiće sprečava nastanak osteoporoze. Također smanjuje i rizik nastanka staračkog dijabetesa.

Ublažava stres i popravlja raspoloženje. Nordijsko hodanje već nakon 20-ak minuta potiče lučenje hormona dobrog raspoloženja i ugode. (zg-magazin)