24 sata i dalje najtiražnije novine, Večernji i Jutarnji u mrtvoj utrci

Prosječna naklada 24 sata u prosincu 2012. bila je 115.983 prodanih primjerka

Prema posljednjim podacima ABC Hrvatske među dnevnim novinama i nadalje najveću tiražu ima dnevnik 24 sata čija je ukupna prosječna naklada lani u prosincu bila 115.983 prodanih primjerka, od čega je u Hrvatskoj prodano 114.080 primjeraka. Iza 24 sata slijedi Večernji list koji je u istom mjesecu imao ukupno 62.472 prodana primjerka, od čega u Hrvatskoj 54.338. Jutarnji list je imao ukupnu nakladu od 57.047 primjeraka, od čega 54.338 u Hrvatskoj. ABC Hrvatske je tripartitni sustav, izdavača, oglašivača i marketinških agencija, čiji je cilj da na osnovu naklade omogući izdavačima uspješniju prodaju oglasnog prostora, a oglašivačima i agencijama ponudi istinite i relevantne podatke za efikasnije ulaganje u oglašavanje u tiskanim medijima. Radom ABC sustava upravlja odbor sastavljen od jednakog broja oglašivača, izdavača i agencija. Naklade ABC redovito se svakih šest mjeseci provjeravaju neovisnom revizijom. (hnd / zg-m)