ZGH predstavio e-usluge koje će smanjiti čekanje i gužve na šalterima

ZGH predstavio e-usluge koje će smanjiti čekanje i gužve na šalterima

U Pozivnom centru Zagrebačkog holdinga smještenom u zgradi Autobusnog kolodvora danas su predstavljene nove elektroničke usluge gradske mega-tvrtke Zagrebačkog holdinga.

Građani od danas većinu zahtjeva za administracijom usluga, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolazaka u poslovnice podružnica i ovisnih trgovačkih društava, mogu generirati elektronički, pristupajući putem sigurnog internetskog sučelja namijenjenog korisnicima. Građani mogu provjeriti stanje računa/dugovanja, promijeniti adresu dostave računa, zatražiti preknjiženje uplate, zatražiti promjenu podataka o korisniku itd. Sučelju se može pristupiti na adresi: http://holdingcentar.zgh.hr/e-usluge.

Identifikacija korisnika, a time i vjerodostojnost unosa, odnosno valjanost zahtjeva provodit će se i potvrđivati kroz sigurnosne protokole sustava e-Građani. Ovisno o vrsti zahtjeva, korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta. U ZGH očekuju da će primjena sustava značajno pojednostaviti odnose s korisnicima, ubrzati procesi administracije te smanjiti opterećenje šaltera.

Gradonačelnik Milan Bandić istaknuo je da su Gradska uprava i ZGH »istinski servis građanima« koji se moraju prilagođavati svim kategorijama stanovnika, njihovim potrebama i vremenu u kojem živimo.

Podsjetio je da je kroz Pozivni centar građanima osigurana 24-satna podrška 365 dana u godini te ukazao na Pokretni ured ZHG u kojem se mogu obaviti svi administrativni poslovi, a koji svaki dan dolazi u neku gradsku četvrt. »Sada smo dodatno osigurali i da zbog promjena osobnih podataka ili bilo kojih drugih izmjena više ne moraju obilaziti nekoliko adresa, nego da većinu tih promjena izvrše putem mobitela ili računala. Modernizacijom poslovanja i integracijom usluga građanima štedimo vrijeme, smanjujemo redove na šalterima i ubrzavamo administrativne procese. Ovo je još jedan korak u kojem Zagreb demonstrira ravnopravnost i brigu o svim građanima bez obzira na njihovu dob ili navike, a brzina i kvaliteta rješavanja problema – naša je osnovna zadaća«, rekao je gradonačelnik Bandić.

Predsjednica Uprave ZHG Ana Stojić Deban rekla je kako je digitalizacija poslovanja prioritet Holdinga, a sve u svrhu optimalnijeg djelovanja i veće dostupnosti.

»Zagrebački holding se odlučio prilagođavati potrebama svih kategorija korisnika. Prisutan je na svim suvremenim komunikacijskim platformama i društvenim mrežama, a kontinuirano razvijamo informatička sučelja kako bismo osigurali promptno, odnosno informiranje u stvarnom vremenu, ali i osigurali korisničku asistenciju bez obzira na komunikacijski kanal i vrijeme. Tako se aktualni status svih naših usluga može uvijek provjeravati na dinamičkoj internetskoj stranici, ali i dobiti informacijska podrška 24 sata dnevno«, rekla je Ana Stojić Deban. (zg-magazin)