ZET će proanalizirati prometnu situaciju u Novom Zagrebu

ZET će proanalizirati prometnu situaciju u Novom Zagrebu

Je li moguće bolje načiniti rasporede da npr. autobusi za Novi Zagreb idu s nekim razmacima, a ne svi odjednom, pa dugo ništa? / ZET: Dodatno ćemo analizirati prometnu situaciju i ukoliko ustanovimo kako postoji potreba za određenim korekcijama, mi ćemo ih uvesti na obostrano zadovoljstvo

Čitateljica Jelka Brčević požalila nam se na loše tramvajske i autobusne vozne redove, što, kako navodi, traje već dulje vrijeme. To je ilustrirala i primjerom:

„Ovih dana putovala sam tramvajem od zajedničke stanice za naselja Zapruđe i Utrine prema Muzeju suvremene umjetnosti. Čekala sam nekoliko minuta i onda su stigla istodobno dva tramvaja  u stanicu, a treći je bio zaustavljen na križanju. Kada sam stigla do Muzeja suvremene umjetnosti čekala sam oko osam minuta autobus prema Glavnom kolodvoru. A kada je stigao prvi, voznim redom bilo je predviđeno da u par minuta stignu još dva. Kao putnica iz Novog Zagreba često nastavljam vožnju tramvajem prema Jelačić placu. Najčešće pristignu gotovo u istom trenutku šestica i trinaestica“, navodi Brčević.

Nastavlja kako je s jednim znancem, prometnikom ZET-a,  provjerila svoja zapažanja te navodi kako joj je prometnik potvrdio da je to poznato, ali da nažalost oni koji rade rasporede linija rade liniju po liniju, neovisno je li neke linije djelomično idu djelomično istim putem.

Stoga se naša čitateljica pita je li moguće bolje načiniti rasporede da npr. autobusi za Novi Zagreb idu s nekim razmacima, a ne svi odjednom, pa dugo ništa? Posebno je to važno u razdoblju smanjenog prometa kada su razmaci prilično dugi.

Na njezin upit odgovorio je Nikola Tomljenović iz Ureda za odnose s javnošću ZET-a.

Tomljenović navodi kako stručne službe ZET-a svakodnevno prate prometnu situaciju na terenu, a obzirom na brojne linije koje prometuju spomenutim područjem, postoji mogućnost kako će neke od njih doći u relativno kratkim intervalima na stajališta. Naime, iako im je djelomično zajednička trasa, autobusne i tramvajske linije koje prometuju Novim Zagrebom, prometno povezuju različite lokalitete te se i predviđeni raspored usklađuje s potrebama prijevoza građana, ovisno o naseljenosti.

Nadalje, tramvajske i autobusne linije nisu međusobno povezane voznim redom, jer svaka linija ima svoj zaseban predviđeni raspored vožnje, trasu, a obzirom na spomenuto i različito vrijeme vožnje, zbog toga se linije ciklički približuju i udaljuju, na što ne možemo utjecati. Također, na gore navedenu problematiku, utječe i frekventnost prometnica, odnosno dovoljno je da samo jedan tramvaj ili autobus, primjerice na raskrižju Avenije Većeslava Holjevca i Avenije Dubrovnik, čeka dulje od jedne semaforske faze i razmaci između vozila na linijama su i do 2 minute duži. Unatoč tome,  dodatno ćemo analizirati prometnu situaciju i ukoliko ustanovimo kako postoji potreba za određenim korekcijama, mi ćemo ih uvesti na obostrano zadovoljstvo, najavio je Tomljenović. (zg-magazin)

 

 

 

Komentari su zatvoreni