Zaslon od 24 inča sklopiv na veličinu džepa

Zaslon od 24 inča sklopiv na veličinu džepa

Tvrtka Arovia je proizvela 24-inčni zaslon (60,96 cm) koji je sklopiv i može ga se nositi u stražnjem džepu na hlačama. SPUD (spontani pop-up displej) je lagan i jednostavan za prenošenje. Ekran se lako bežično spaja na pametni telefon, tablet ili prijenosno računalo. Baterija mu traje četiri sata, a slika mu je iznimno oštra i kvalitetna

Postoje prijenosni monitori koje možete povećati i oni su koristan dodatak vašem prijenosnom računalu. Poznato je da svoj iPad uz pomoć aplikacije Duet možete koristiti kao drugi monitor. Međutim, niti jedna od spomenutih opcija ne nudi vam pravi pravcati monitor koji možete ponijeti sa sobom, raširiti ga do pune veličine zaslona i obaviti neki ozbiljan posao kad se na putu ili negdje na otvorenom. Stoga je tvrtka Arovia na prošlotjednom South By Southwest festivalu (SXSW) u Teksasu predstavila svoj novi spontani pop-up displej (SPUD).

Zaslon veličine Appleovog TV-a može se sklopiti poput kišobrana na džepnu veličinu. Riječ je o praktičnom 24-inčnom zaslonu kojeg možete spojiti pomoću HDMI kabela ili bežično koristeći Intelov WiDi protokol.

spud-display-1Uređaj teži svega 680 grama, a kad se u potpunosti rasklopi nejgove su dimenzije 5,6 x 14,2 x 19 cm. Dakle, riječi je o zaslonu koji se može transformirati od džepne veličine do zavidne radne veličline u nekoliko sekundi. Izumitelj ovo zaslona je Alexander Wesley, osnivač tvrtke Arovia, inače zaslužan za novitete kao i za razvoj tržišta ideja.

Ekran je napravljen od posebnog vinil kompozita koji navodno pruža izuzetan kontrast i jasnoću. Početni SPUD ima rezoluciju 1280 x 720, a koju će tvrtka povećati u tijeku proizvodnje ovakvih zaslona.

Alexander Wesley osmislio je ovaj zaslon ponukan vlastitim iskustvom dok je na poslovnim putovanjima u hotelskim sobama trebao raditi u PowerPointu i/ili Excelu, a nije imao dovoljno prostora na zaslonu za rad što mu je otežavalo život. Poticajna sredstva za realizaciju svoje ideje dobio je preko Nacionalno-znanstvene fundacije sa Sveučilišta Rice iz Houstona.

Za otprilike mjesec dana kreće promotivna kampanja (Kickstarter campaign) koja bi trebala doprinijeti još većeg prikupljanja novca za potpunu i plodonosnu realizaciju Wesleyjeve ideje. Tvrtka Arovia ponudila je Google-u da im pomognu u promoviranju novog zaslona.

„Sjajno je vidjeti kako se ideja pretvara u svarnost, znam mnogo ljudi koji su oduševljeni ovom idejom i koju jedva čekaju da počnu koristiti ovakav zaslon.“, Alexander Wesley, kazao je tvorac SPUD-a. Dodao je i kako je zahvalno učiti nove stvari svaki dan te da će se novi zaslon na američkom tržištu prodavati po maloprodajnoj cijeni od oko 300 dolara. (M. F.)