Zagrepčani na Adventu trošili 47 kuna dnevno, stranci 287 kuna

Zagrepčani na Adventu trošili 47 kuna dnevno, stranci 287 kuna

Turistička zajednica grada Zagreba je, u suradnji s Institutom za turizam, izradila Procjenu ukupne potrošnje generirane Adventom u Zagrebu u 2016. godini. Potrošnja inducirana Adventom je novonastala potrošnja koja je rezultat odgovarajuće ponude na Adventu, odnosno ona potrošnja koje ne bi bilo da nema Adventa. Istraživanje je provedeno putem anketa u periodu 1.12.2016. – 8.1.2017. na ukupno 2.000 ljudi, a postojale su 2 metode prikupljanja podataka – osobni intervju na 10-tak adventskih lokacija u širem centru grada i telefonski intervju.

Prema provedenom istraživanju ukupna potrošnja generirana Adventom u Zagrebu procijenjena je u rasponu od 390 do 438 milijuna kuna (ovisno o procjeni samog broja posjetitelja Adventa), a prosječna potrošnja prema segmentima jest:

  • 47 kuna po posjetu trošili su Zagrepčani
  • 241 kunu po osobi trošili su jednodnevni posjetitelji iz drugih županija kojima je glavni razlog posjeta Zagrebu bio Advent
  • 287 kuna po osobi trošili su jednodnevni posjetitelji iz inozemstva kojima je glavni razlog posjeta Zagrebu bio Advent
  • 139 eura (cca. 1050 kuna) po osobi i noćenju ostvarili su hotelski gosti kojima je glavni razlog posjeta Zagrebu bio Advent; od toga se 60 eura odnosilo na smještaj, 37 eura na hranu i piće u ugostiteljskim objektima, 40 eura na kupnju i 2 eura na kulturu i ostalo
  • 83 eura (cca. 630 kuna) po osobi i noćenju ostvarili su gosti u privatnom smještaju kojima je glavni razlog posjeta Zagrebu bio Advent; od toga se 27 eura odnosilo na smještaj, 26 eura na hranu i piće u ugostiteljskim objektima, 27 eura na kupnju i 3 eura na kulturu i ostalo

Potaknuta ovim rezultatima, TZGZ je odlučila uvesti i jednu novost na svojim internetskim stranicama: www.lovezagreb.hr. Naime, na spomenutim stranicama će se jednom mjesečno objavljivati vlog (video blog) kojemu je cilj pokazati što Zagreb ima, kroz inovativnu i duhovitu priču. Posebno će se stavljati naglasak na teme po kojim je naš grad već prepoznat poput gastronomije, kulture ispijanja kave, muzeja te, naravno, Adventa u Zagrebu. (ZG-magazin)

Ostavi komentar

*