Zagrebparking treba uvažiti nenamjerne pogreške pri plaćanju dnevnih karata

Zagrebparking treba uvažiti nenamjerne pogreške pri plaćanju dnevnih karata

Svaki prigovor korisnika Zagrebparking razmatra individualno zbog prekrutog birokratskog sustava, no opraštanje kazni zbog ovakvih propusta do sad nije predviđeno, napomenuto je na Odboru za predstavnike i pritužbe

Zagrebparking bi trebao uvažavati pritužbe i stornirati kazne ako je došlo do nenamjerne greške prilikom plaćanja dnevnih karata, poput upisivanja pogrešne znamenke u SMS poruci, zaključak je današnjeg zasjedanja Odbora za predstavnike i pritužbe, koji će takav prijedlog uputiti voditeljici te podružnice Zagrebačkog holdinga.

Naime, Odbor je primio dvije pritužbe građana koji su platili parkirne karte, no pogriješili su pri unosu svojih podataka, odnosno registarskog broja i dobili kaznu.

„Ako se utvrdi da građanin ne posjeduje vozilo pod tom krivom registarskom oznakom onda to može biti dovoljan dokaz da se radi o nenamjernom propustu i treba se uvažiti pritužba“, kazao je Milivoj Špika.

Zagrebparking svaki prigovor korisnika razmatra individualno zbog prekrutog birokratskog sustava, no opraštanje kazni zbog ovakvih propusta do sad nije predviđeno.

Problem s vranama

Ono što još smeta Zagrepčane je razbacano smeće po parkovima, pogotovo u jutarnjim satima.

„Problem nisu samo pretrpane karte za smeće, već vrane koje po noći razbacuju smeće po površinama, rješenje je ugradnja poklopca ili nove zatvorene kante“, kazao je Dan Špicer s kojim se složio Vladimir Ferdelji. Smatra kako je problem s vranama prevelik jer su postale agresivne te je zabilježeno nekoliko slučajeva njihovog napada na ljude. Zbog toga će Odbor za predstavnike i pritužbe uputiti problem Ministarstvo zdravlja kako bi pronašli zadovoljavajuće rješenje.

Između ostalog, Odbor je primio i pritužbe zabrinutog građana na ruševne objekte u sklopu bivše vojarne Senjak na lokaciji Medarska ulica – 1. Oranički odvojak, no još se čeka odgovor Ministarstva obrane pošto je riječ o armirano betonskom, djelomično podzemnom kompleksu građevina kojima zbog sigurnosnih mjera i izrazitog raslinja nije moguće pristupiti.

Stigla je i pritužba na ponašanje djelatnika na centrali Gradske uprave na kojoj radi 14 slijepih i slabovidnih osoba. Pošto centrala ne snima razgovore, što je prilično neodgovorno, smatraju zastupnici, jer se radi o osnovnoj praksi bilo kojeg pozivnog centra, ne može se pokrenuti postupak odgovornosti za djelatnika. Odbor će predložiti uvođenje alata za snimanje poziva kako se slično ne bi događalo.

Također će preporučiti uvođenje vertikalne signalizacije ili fizičke zapreke na lokaciji uz trgovinu u Ulici Blaža Trogiranina 2, gdje se nalaze dva parkirališna mjesta za osobe s invaliditetom, a problem je što mnogi ostavljaju svoja vozila na okolnoj površini koja nije predviđena za parkiranje ometajući na taj način kretanje pješaka. (I.C.)