Zagrebački SDP predlaže jačanje gradskog željezničkog prijevoza

Zagrebački SDP predlaže jačanje gradskog željezničkog prijevoza

Uoči sjednice Gradske skupštine na temu gospodarenja otpada u utorak se govorilo i u prostorijama zagrebačkog SDP-a. Iz spomenute stranke smatraju kako predloženo rješenje – Prijedlog odluke o načinu (…) prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada (…) – ne odgovara današnjici niti prethodnim zaključcima tematskih sjednica Gradske skupštine te ga se prikazuje bez bez prethodne analize potreba i mogućnosti.

Predsjednik Kluba gradskih zastupnika SDP-a Zvane Brumnić kazao je kako se ovdje govori o nesustavnom pristupu bez donesenog Plana gospodarenja otpadom te kad se već nije na vrijeme započelo moglo se uzeti ono što je danas najbolje, a proizvodi se u Hrvatskoj. Smatra kako je sustav je trebao biti individualiziran, odnosno da građani plaćaju odvoz po stvorenom otpadu. Najsporniji mu je dio odluke što građani neće plaćati usluge prema količini prikupljenog i razvrstanog otpada, što znači da niti u jednom obliku neće biti stimulirani niti motivirani prikupljati i razdvajati otpad.

Smatra kako je Grad mogao uvesti sustav kartica i čipiranja kanti s vagom, čime bi građani plaćali realnu količinu proizvedenog otpada.

»Odlukom u ovom obliku građani će plaćati nesposobnost gradske uprave, Holdinga i Čistoće«, zaključuje Brumnić.

Zastupnica SDP-a Vesna Nađ osvrnula se na Odluku o izmjeni Odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika, pri čemu je istaknula kako se radi o »populističkoj mjeri, a nikako o mjeri racionalizacije i smanjenja rashoda Proračuna«. Pritom nadodaje: »Problem punjenja proračuna je očigledno veliki problem jer isti je planiran u nerealnom iznosu prihoda odnosno nije ostvariv, a s druge strane rashode će trebati značajno smanjivati«.

Mladi gradski zastupnik Matej Mišić kazao je kako zagrebački SDP skreće pozornost na stanje prometa u gradu, iako nije točka dnevnog reda nadolazeće sjednice Skupštine. Nadodao je da je loša organizacija javnog prijevoza razlog njegova nedovoljnog korištenja. »Ističemo kako je brzina tramvaja 12 km/h, što znači da se na relaciji Črnomerec-Dubrava putuje preko sat vremena«, istaknuo je.

Nadodao je da Grad Zagreb, također nedovoljno koristi najbrži sustav javnog prijevoza unutar grada, a to je željeznički prijevoz zbog čega SDP-ovci predlažu suradnju s HŽ-om ne bil i se povećao broj željezničkih postaja diljem grada u svrhu većeg korištenja gradskog željezničkog prijevoza. (zg-magazin)

Komentari su zatvoreni