Zagreb jedna od glavnih tema njemačkog časopisa Geo Saison

Zagreb jedna od glavnih tema njemačkog časopisa Geo Saison

Njemački mjesečnik koji, prema službenim podacima, ima više od 791.600 čitatelja, na dvije stranice piše o Zagrebu i svim njegovim zanimljivostima koje treba posjetiti i doživjeti

Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, glavni grad Hrvatske je u srpnju 2014. godine posjetilo 101.824 posjetitelja koji su ostvarili 167.722 noćenja, što u odnosu na isti mjesec 2013. godine predstavlja porast od 11 % u dolascima te 9 % u noćenjima. Stranih gostiju bilo je 92.379, a ostvarili su 149.398 noćenja, što je porast od 13 % u dolascima te 9 % u noćenjima. Najviše gostiju stiglo je iz: Južne Koreje, Španjolske, SAD – a, Velike Britanije te Njemačke.

Turistička zajednica grada Zagreba izuzetno je zadovoljna postignutim rezultatima te s posebnom radošću ističe da je Zagreb ovaj mjesec jedna od glavnih tema popularnog njemačkog časopisa Geo Saison. Naime, ovaj njemački mjesečnik koji, prema službenim podacima, ima više od 791.600 čitatelja, na dvije stranice piše o Zagrebu i svim njegovim zanimljivostima koje treba posjetiti i doživjeti. Novinar g. Stephan Brünjes prošle je godine od 3. do 6. listopada boravio u glavnom grad Hrvatske u organizaciji TZGZ-a te je ovaj članak nastao kao rezultat tog studijskog putovanja. Procijenjena vrijednost objavljenog članka jest 34.200 eura, a naklada časopisa 94.000 primjeraka.

Preporuke stranih medija izuzetno su bitne za promociju zagrebačkog turizma, tim više što potiču protok pozitivnih informacija o Zagrebu kao turističkoj destinaciji, a samim time i razmjenu ideja te efikasan način utjecaja na potencijalne posjetitelje. Iz TZGZ-a ponavljaju da konstantno rade na promociji hrvatske metropole, a suradnja s medijima diljem svijeta jedan je od najznačajnijih oblika promocije gdje se uložena sredstva višestruko vraćaju kroz objave raznih članaka, reportaža ili TV emisija. (zg-magazin)