Zagreb Auto Show u travnju ponovno na Velesajmu

Zagreb Auto Show u travnju ponovno na Velesajmu

Uz Zagrebački holding, u organizaciji će sudjelovati Grad Zagreb i Turistička zajednica Grada Zagreba, a troškovi su procijenjeni na 3 milijuna kuna

Zagreb Auto Show ponovno će se organizirati na Zagrebačkom velesajmu početkom travnja sljedeće godine, odlučeno je na današnjem sastanku gradonačelnika Milana Bandića i suradnika s predstavnicima generalnih zastupnika proizvođača automobila.

„Grad Zagreb podržava ovu važnu manifestaciju jer je ona dobar način gospodarske i turističke promocije i prepoznatljivosti na europskoj karti auto show-ova. U suradnji sa Zagrebačkim holdingom i 17 auto proizvođača u travnju sljedeće godine ponovno organiziramo Zagreb Auto Show, koji je zadnji put održan 2008. godine“, kazao je gradonačelnik.

Radi se o revitalizaciji najpoznatijeg događaja u regiji, smatra Ivo Ivančević, član Uprave Porsche Croatia. „Na Velesajmu će se pokazati ono što se u Hrvatskoj nudi. Nastupom krize 2009. godine autoindustrija je izgubila drastično mnogo, prihodi su se smanjili za od 60 do 70 posto, a ovo je dobar put za oživljavanje te gospodarske grane“, naveo je Ivančević.

Uz Zagrebački holding, u organizaciji će  sudjelovati Grad Zagreb i Turistička zajednica Grada Zagreba, a troškovi su procijenjeni na 3 milijuna kuna.

„Od izlagača, sukladno trenutnim uvjetima, ne možemo tražiti prave tržišne troškove najma, a sve je svedeno na plaćanje režija. Troškovi organizacije procjenjuju se na oko 3 milijuna kuna, a smatramo da će događaj proizvesti više od 10 milijuna kuna stvarnog medijskog učinka jer se uz domaće medije, očekuju i strani novinari pa će zarada za Grad Zagreb biti kroz turizam i gospodarstvo“, objasnila je Mirka Jozić, pročelnica Gradskog ureda za gospodarstvo.

S navedenim se složila i Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore, jer se „na autoindustriji temelje i druge gospodarske grane, a ova manifestacija nudi jedinstvenu prepoznatljivost s aspekta potrošača“.

Podsjetimo, proteklih se godina nije skupio dovoljan broj izlagača zbog pada prodaje automobila, izostanka financijske potpore proizvođača prema zastupnicima i uvoznicima te visokog ukupnog troška izlaganja na sajma, a njihov oporavak osigurao je oživljavanje tradicije na Zagrebačkom velesajmu. (I.C.)